A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
Home
/
News
/
Створення успішної пропозиції цінності: де є можливості
17.12.2023
Створення успішної пропозиції цінності: де є можливості
Можливості для створення успішної пропозиції цінності разом з Оленою Мальцевою, керівницею Executive MBA, шукали учасники групи EMBA-40 в рамках курсу «Стратегічний маркетинг».

У бізнесі існують тільки два типи проблем: відсутність клієнтів і всі інші проблеми. А головний маркетолог будь-якої компанії – її генеральний директор. Він має розуміти, що, в першу чергу, маркетинг відповідає за “свого” клієнта. Якщо клієнти не розуміють, яку саме цінність компанія для них створила, значить, або ми працювали не зі своїми клієнтами, або не змогли доступно пояснити ним, що є справжньою цінністю. Або, дійсно, не змогли її реально створити. І творення успішної пропозиції цінності в сучасному бізнесі – це завдання, що вимагає глибокого розуміння клієнтів та їхніх потреб.

Згідно з концепцією "Job-to-be-done", пріоритет бізнесу має бути спрямований на вирішення завдань клієнтів, а не просто на продаж продукту. У цьому контексті, важливо розрізняти покращення від інновацій. Саме вони дозволяють клієнту вирішити завдання швидше, дешевше та в більш зручний спосіб і формують принципово новий рівень цінності. Інновації мають різні напрямки: поліпшення завдань для існуючих клієнтів, розширення можливостей для них, зняття обмежень для "не-споживачів" та надання нових можливостей. Цінність можна створити там, де інші можливості відсутні. Наприклад, реагуючи на недоотримані результати або завдання, які на цей момент недосяжні для споживача.

Успішна пропозиція цінності полягає в тому, щоб не просто задовольняти клієнта, але й надавати йому таку цінність, яку він не знайде в іншому місці.

kmbs live
23.07.2024 at 12:00
Economic engineering as a driver of economic growth ...
16.07.2024 at 12:00
Lean methodology | Serhiy Komberyanov ...
15.07.2024 at 17:00
MBA preview: Business analytics as a tool for strategic management in business ...
05.07.2024 at 18:00
Systems thinking: causes and consequences ...
01.07.2024 at 17:00
CONVOCATION-2024 ...
20.06.2024 at 14:00
How can executives use artificial intelligence? ...
13.06.2024 at 15:00
Transformational changes: Oleksiy Severyn, Ekol Logistics ...
25.05.2024 at 14:00
Creating an integrated human capital management system ...