A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
15.04.2017
1776
5min
People. Leadership and management. Culture
[EN] У наш час фізичне, ментальне та емоційне здоров‘я є однією з найбільших цінностей для багатьох людей. Крім того, воно є необхідною передумовою для пошуку сенсу свого існування. Тому прагнення споживачів до здорового життя стосується майже кожного бізнесу.

[EN] Дослідження, проведене у березні 2016 року в США, свідчить: менше 3% американців ведуть по-справжньому здоровий спосіб життя (тобто, як мінімум, не палять і регулярно займаються спортом). Ця цифра ілюструє тезу відомого бодібілдера Ронні Колемана: «Усі хотіли б побудувати гарне тіло, але ніхто не хоче підіймати важкі штанги». З одного боку, люди прагнуть бути сильними і здоровими, з іншого – не хочуть докладати до цього великих зусиль. Як наслідок, збільшуються їхні вимоги до зовнішнього середовища і бізнесу. Щоб люди могли стати здоровішими, повітря має бути чистішим, продукти й речі – менш шкідливими (чи більш корисними) і так далі. Споживачі стають все більш уважними до впливу продукції компаній на екологію та їхнє здоров‘я.

 
З одного боку, люди прагнуть бути здоровими, з іншого – не хочуть докладати до цього великих зусиль

  Задовольнити вимоги людей можна різними способами, у тому числі – не дуже дорогими. Головне – продемонструвати споживачам, що ваш бізнес піклується про них і хоче допомогти їм стати здоровішими. Наприклад, у січні 2016 року Philips трансформувала голландські кав‘ярні Starbucks у EnergyUp cafe. Для цього у приміщеннях встановили розробку Philips – лампи денного світла EnergyUp. Люди, які знаходяться під цим промінням протягом 20 хвилин, починають почувати себе бадьорішими, а їхній настрій підвищується. Таким чином, клієнти Starbucks одночасно смакують каву і отримують приємний бонус до свого самопочуття. У поняття здорового способу життя люди включають, у тому числі, різноманітні духовні практики (які не вимагають особливої фізичної активності). Бізнеси, допомагаючи споживачам наслідувати цій тенденції, можуть заробити їхню прихильність. Скажімо, у лютому 2016 року компанія Headspace у співпраці з архітектурною агенцією Oyler Wu Collaborative розробила конструкцію Headspace Meditation Pods. Вона створена з дерева та металу і являє собою зручне місце для медитації. Таку «кабінку» можна поставити навіть у громадському місці – вона забезпечує достатній рівень ізоляції від зовнішнього світу. Headspace планує розміщувати ці конструкції у аеропортах, школах, парках, на залізничних станціях тощо. Навіть якщо компанія працює не в дуже «здоровому» сегменті бізнесу, вона може використовувати переваги даного тренду. Наприклад, бренд шоколадних батончиків Kit-Kat у кінці 2015 року в Колумбії запустив рекламну кампанію: поряд зі своїм слоганом «Є пауза – є Kit-Kat», на білбордах він розмістив пропозицію безкоштовного масажу. Маленькі вібруючі моторчики були вбудовані у сам білборд, тому людині достатньо було просто притулитись до нього спиною. Крім того, коли хтось із місцевих жителів використовував у Twitter слово «втомлений» чи «стрес», він миттєво отримував карту із найближчим масажним білбордом.  

Головне – продемонструвати споживачам, що ваш бізнес хоче допомогти їм стати здоровішими

  Турбота про споживачів може приймати різні форми, у том числі – досить дорогі й цінні. Так, авіакомпанія Qatar Airways придумала спосіб, як допомогти пасажирам простіше перенести різницю у часі. Літаки Airbus A350 обладнали спеціальними LED-ліхтарями, які змінюють колірну температуру та імітують натуральне сонячне світло у відповідності до циркадних ритмів людини. Також у літаках встановлено систему фільтрації повітря, яка допомагає зменшити негативні ефекти від зміни часового поясу.   Для успіху у майбутньому компанії потрібно вже сьогодні ставити собі такі запитання: як розвивається сфера охорони здоров‘я, які нові продукти та послуги виникають? Які очікування існують у споживачів по відношенню до бізнесів, які працюють у цих галузях? І як наша компанія може задовольнити ці потреби та бажання?   За матеріалами trendwatching.com Фото: trendwatching.com

kmbs live
20.11.2024 at 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 at 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 at 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 at 14:00
Human capital: finding and developing a team ...