A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
26.06.2017
931
4min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Система завжди пручається змінам, і це природно. Завдання успішного управлінця – правильно управляти енергією опору: не боротися з ним, а направити в правильне русло. Як це робити, розповів заступник декана <a href="http://kmbs.ua/" target="_blank" rel="noopener">Києво-Могилянської бізнес-школи</a> з питань міжнародного розвитку Володимир Павелко.

[EN]   1. Вийти із зони комфорту Людина за своєю природою схильна до збереження енергії, – вона не хоче змінюватися. Як правило, всі думають, що з ними все гаразд, а змінюватись потрібно іншим. Людина ніколи не зміниться, поки їй комфортно, отже, цей комфорт треба порушити. Знайомий професор розповідав мені про своє захоплення – акваріумних рибок. Аби запустити нову рибку в акваріум, потрібно витягти звідти всіх старожилів, перемішати камінці, переставити водорості і лише тоді запускати всіх рибок одразу. Інакше новеньку з’їдять.  Кожна з них визначить свою територію і призвичаїться до нових умов. Така природа системи, в якій відбувається зміна. Як створити дискомфорт? Є мільйон способів для цього: нові умови співпраці, створення соціальних взаємозв`язків. Хтось, можливо, називає це реорганізацією або реструктуризацією. При цьому важливо, щоб всі ці технічні речі працювали на обрану ідею змін. Просто заради форми це робити шкідливо.   2. Згуртувати команду Зміни відбуваються тільки при взаємодії лідера і команди. Створені й погоджені між собою правила надають силу єдності, а команді – енергію чіткого руху вперед. Як це відбувається? Через візуальну диференціацію (дрес-код, логотип, символіку), таким чином ззовні показавши єдність в спільній дії. Часом вдаються до надто небезпечного інструменту: підсилення єдності через образ спільного ворога.    

 
Людина ніколи не зміниться, поки їй комфортно, отже, цей комфорт треба порушити

    Місія компанії Pepsi в 1970-х роках звучала приблизно так: «Побити Coca-Cola». 30 років це тримало компанію в тонусі, щоб перемогти, і вони це зробили – стали №1 за обсягами продажу у світі. Образ спільного ворога – це дуже небезпечна методика. Щойно він зникне, його треба буде знайти заново. Тоді й може трапиться маніпуляція свідомістю.   3. Створювати зміни разом Для управлінця, який починає зміни, потрібно чітко розуміти мету – навіщо все це робиться. Він має сформувати певний прообраз бажаного майбутнього в результаті змін. Але будь-яка геніальна ідея має великі шанси залишитись нереалізованою, якщо вона привнесена ззовні до персоналу, без "запрошення" до її спів-створення ключових гравців компаніі. Цей майбутній бажаний стан потребує постійної комунікації всередині.   4. Відповідати за результат Управлінець сам несе відповідальність за результат змін, адже від нього залежить, яку команду він створить, який проект запустить і куди це все приведе. Далеко не всі зміни успішні. Більшість не виправдовує очікувань: виникають небажані результати.    5. Дотримуватися цінностей Якщо у нас є усвідомлена дисципліна, і ми формуємо певну спільноту, ззовні починає виникати бажання творити спільну історію своєї компанії та досягати бажаних результатів. Як наслідок – у нас виникає гордість за свою компанію. За цими принципами побудована церква, бізнес і будь-яка соціальна організація. Єдине, що їх відрізняє – система цінностей, що дає поштовх думкам, перетворюючись в дії команди. Саме система цінностей рухає компанію до мети та визначає, яким чином, за якими принципами вона її досягне.   Джерело: kfund-media.com

kmbs live
30.04.2024 at 15:43
Набір на MBA триває! Старт 23 травня ...
30.04.2024 at 15:42
Доказовий маркетинг: модель розвитку бренду | Роман Гавриш ...
02.04.2024 at 12:28
Стартує набір на стипендійну програму kmbs! ...
20.02.2024 at 10:37
Новий подкаст Radio kmbs з нашою adjunct professor Оксаною Щегельською ...
13.02.2024 at 12:29
PMBA-25 group visited the exhibition of works by Hanna Sobachko-Shostak, "Eyes of Flowers," ...
13.02.2024 at 12:20
Новий подкаст Radio kmbs "Як малим та середнім бізнесам переходити в корпоративне управління?" ...
25.11.2023 at 16:30
"You have to think through your brand story in detail and tell it. Anything you don't tell, people w ...
24.11.2023 at 16:37
We often hear from businesses working with cross-cultural teams or expanding into global markets abo ...