A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
08.05.2019
476
5min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Пластик, призначений для одноразового використання, протягом останніх років залишався однією з найгостріших екологічних проблем у світі. За останні 12 місяців чимало брендів відмовилось від пластикових соломинок, пакетів та інших подібних речей. Все до більшої кількості компаній та споживачів приходить усвідомлення, що консюмеризм, який був ознакою 21-го століття, може завести людство у глухий кут.

[EN] Здавалося б, нічого нового немає в екологічному тренді, проте фахівці Trendwatching.com впевнені, що у 2019 році боротьба за чистіше довкілля набере ще більших обертів. А це означає, що споживачі надаватимуть перевагу тим продуктам й такому досвіду, що створені або трансформовані для мінімізації шкідливого впливу на природу – або навіть чинять на неї позитивний вплив. Чому саме зараз настрої людей та бізнесу зазнають сильних змін? Одна з причин – попередження міжурядової групи експертів ООН з питань зміни клімату про те, що у нас залишилось всього 12 років, аби запобігти кліматичній катастрофі. Масштабна кампанія 2018 року проти одноразового використання пластику є сигналом радикальних змін у мисленні мільйонів людей. Ці споживачі більше не будуть миритися з продуктами чи послугами, які шкодять довкіллю, де б з ними не стикнулись – у готелі, ресторані, магазині чи деінде. Цікаво те, що екологічність, яка раніше асоціювалась переважно з продуктами (тими ж пластиковими соломинками, до прикладу) – тепер переноситься й на споживацький досвід. Це відбувається тому, що досвід – це валюта нового часу, це те, що визначає наш статус у сьогоднішньому світі, те, що дає змогу людині розповідати про те, ким вона є та у що вірить (хоча б і шляхом розміщення фотографій в Instagram).  

Експерти ООН з питань зміни клімату кажуть, що у нас залишилось всього 12 років, аби запобігти кліматичній катастрофі

  Ось декілька прикладів того, як бренди створюють більш екологічний досвід для своїх споживачів. Розташований у Копенгагені Amager Resource Center перетворює міське сміття на електрику. У минулому році ця організація створила новий досвід для споживачів: штучний схил для лижників та стіну для скелелазіння. Ця «міська гора» отримала назву Copenhill. Також на ній розміщено ресторан та бар для лижників, маршрути для пішохідного туризму. Amager Resource Center є однією з найсучасніших організацій у світі, яка переробляє сміття на електрику, а також являє собою підтвердження обіцянки Копенгагена стати першим вільним від вуглецю містом до 2025 року. У грудні 2018 року португальська авіакомпанія Hi Fly виконала перший у світі рейс, вільний від одноразового пластику. Столове приладдя та контейнери були зроблені з бамбуку та інших матеріалів, які піддаються переробці. Літак Airbus A340 виконував цей рейс з Лісабона до Бразилії. Авіакомпанія Hi Fly ще у березні минулого року заявила про те, що збирається повністю відмовитись від одноразового пластику до кінця 2019-го. Адже, за даними Міжнародної асоціації повітряного транспорту (IATA), у 2017 році пасажири літаків згенерували більше 5,7 млн тон сміття, і, за прогнозами, якщо не протидіяти цьому, цифра подвоїться за 15 років.  

Споживачі надаватимуть перевагу тим продуктам й такому досвіду, що створені або трансформовані для мінімізації шкідливого впливу на природу

  Мережа готелів Hilton у січні 2019 року представила перший повністю веганський номер у Лондоні. Все, що у ньому знаходиться, зроблено на основі рослинних матеріалів. Усі предмети, які розташовані у номері, можна помітити як «cruelty free» («створено без жорстокості»). Вартість перебування тут складає 550 фунтів за ніч. На переконання керівництва мережі, попит на подібні послуги постійно зростає, тому можна очікувати на появу нових веганських номерів. А в Індонезії минулого року відкрився Ijen - перший ресторан, який взагалі не генерує відходів. Тут подають морепродукти, що ловлять вручну, меблі виготовлені з переробленої деревини, а підлога - із зацементованих залишків розбитих тарілок та стаканів. Свічки з використаної на кухні олії стоять у підсвічниках-пляшках з-під вина, а органічні відходи потрапляють на місцеву свиноферму чи йдуть на добрива. Схоже, мислення споживачів змінюється з короткострокового на довгострокове. І якщо сьогодні здається чимось складним відмовитись від певних звичок, то розуміння правильності цього кроку дає мотивацію продовжувати. Бізнесу важливо помітити той момент, коли його клієнти будуть готові до серйозних змін – і навіть чекатимуть на них. За матеріалами Trendwatching.com

kmbs live
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 at 14:00
Human capital: finding and developing a team ...
23.07.2024 at 12:00
Economic engineering as a driver of economic growth ...
16.07.2024 at 12:00
Lean methodology | Serhiy Komberyanov ...
15.07.2024 at 17:00
MBA preview: Business analytics as a tool for strategic management in business ...
05.07.2024 at 18:00
Systems thinking: causes and consequences ...
01.07.2024 at 17:00
CONVOCATION-2024 ...