A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
15.10.2019
670
4min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Світ переживає революцію прозорості, яка торкнулась навіть того, хто раніше міг дозволити собі не бути відкритим, – великого бізнесу. Очікування споживачів змінюються, а компанії запускають ініціативи, що доводять їх прозорість. Сьогодні нікого не здивуєш QR-кодом, який можна відсканувати й дізнатися інформацію про походження товару. Але цього вже недостатньо: клієнти хочуть розуміти, що відбувається всередині компанії.

[EN] У відповідь на ці очікування деякі організації починають створювати «публічні лабораторії» - тобто інноваційні простори, де їх робота стає видимою для широкого загалу. Наступного року цей тренд набиратиме ще більших обертів, - упевнені аналітики Trendwatching.com. Чому ця тенденція актуальна саме зараз? Найголовніша причина – гучні скандали навколо великих бізнесів (наприклад, нещодавній скандал навколо безпеки Boeing). Споживачі прагнуть знати, що насправді відбувається у компанії, бо це може зачепити їх особисто. І якщо вони отримають відповіді на свої запитання, то лояльність до бренду зросте. Розташований у Лондоні медіа-стартап Tortoise, який спеціалізується на онлайн-новинах та коментарях, використовує політику "відкритої кімнати". Люди, які підписалися на цю платформу, можуть двічі на місяць відвідувати новинні конференції. На цих зустрічах можна не тільки спілкуватися з редакторами та авторами, але й допомагати їм формувати плани та визначати, що буде фокусом уваги у наступні місяці. У квітні 2019 року косметичний бренд Shiseido відкрив Глобальний інноваційний центр S/PARK поблизу Токіо. Потрапити сюди може кожен охочий, кому цікава діяльність компанії. Тут знаходяться дослідницькі лабораторії та обладнання, а також кафе та спортзал. Крім того, відвідувачі можуть зайти до "бару краси", де їм запропонують створити власну косметику, або відвідати музей сучасних технологій, у якому можна отримати незвичний досвід.  

Споживачі прагнуть знати, що насправді відбувається у компанії, і якщо вони отримають відповіді на свої запитання, то лояльність до бренду зросте

  Влітку 2019 року музей Rijksmuseum, що в Амстердамі, почав вести онлайн-трансляцію реставрації легендарної картини Рембрандта "Нічна варта". Велике полотно зараз знаходиться у скляній «кімнатці», і спостерігати за роботою можуть як відвідувачі музею, так і усі охочі в інтернеті. Завершення реставрації планується на 2020 рік. Навіть такі гіганти як Coca-Cola долучаються до описаного тренду. У січні 2019-го компанія вперше запропонувала своїм B2B-клієнтам долучитися до генерації нових ідей. У приміщенні офісу в Атланті, а саме в інноваційному центрі KOlab, керівники зустрічаються з ритейл- та ресторанними партнерами Coca-Cola. На таких нарадах використовуються технології віртуальної реальності, щоб візуалізувати – як і де розташовуватиметься продукція компанії у просторі клієнтів (магазинах чи ресторанах). Компанія VF Corp дозволяє споживачам ближче познайомитися з її брендами (Vans, The North Face, Timberland). У червні 2019-го вона відкрила бренд-хаб Axtell Soho у Лондоні. Він займає шість поверхів і містить офіси, студію дизайну, шоуруми, а також садок на даху. Метою хабу є посилення зв'язків між брендами компанії, її споживачами та партнерами. Як ваша компанія може використати цей тренд? Фахівці Trendwatching.com пропонують декілька шляхів. По-перше, можна запросити споживачів до діалогу, надати їм можливість стати частиною процесу прийняття рішень. По-друге, відкрити для них двері вашого R&D-департаменту (принаймні для корпоративних клієнтів). Третя альтернатива – використати сучасні технології на кшталт онлайн-стрімінгу для того, щоб стати більш прозорим бізнесом. За матеріалами Trendwatching.com

kmbs live
22.12.2024 at 16:30
Новий подкаст "Архітектори Систем: Роман Грищук" ...
20.11.2024 at 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 at 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 at 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...