A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
23.01.2017
842
4min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Світ сьогодні є значно толерантнішим до різноманіття, ніж коли-небудь у минулому. Але, з іншого боку, ми можемо спостерігати чимало дезінтеграційних процесів, наприклад, Brexit, зростання напруженості у стосунках європейців з біженцями, теракти в Турції тощо. Яке місце брендів у цих глобальних змінах?

[EN]   Ніхто не стане сперечатися, що ситуація, у якій опинився наразі світ, є дуже складною. Глобалізація триває, торкаючись усіх аспектів людського життя – економічного, соціального, культурного. Але ставлення до глобалізації стає черговим фактором, що розділяє суспільство на два табори. Для одних людей (їх можна назвати «громадянами світу») ідея відкритого і взаємопов‘язаного світу залишається так само цінною. Але для інших на перший план виходить поняття нації, країни, рідного – на противагу чужому. Звичайно, що подібні погляди впливають і на споживацьку поведінку, тому компаніям варто враховувати процеси, які відбуваються у суспільстві, і визначати свою позицію стосовно глобалізації. А можливо, і допомагати своїм клієнтам відчути приналежність до чогось: чи то світової спільноти, чи нації, міста або громади. У червні 2016 року на туристичному сайті Momondo з‘явилось відео The DNA Journey. У ньому учасники проекту з гордістю розповідають про свою національну приналежність і про відмінності від інших національностей – а потім дізнаються про результати дослідження своєї ДНК. І виявляється, що насправді усі вони являють собою коктейль генів з багатьох різних частин світу. Відео завершується фразою: «Ви маєте зі світом більше спільного, аніж ви думаєте». Наразі воно має більше 15 млн. переглядів на Youtube.    

 
Ставлення до глобалізації стає черговим фактором, що розділяє суспільство на два табори

    Ще один цікавий приклад того, як компанії використовують цю тенденцію, продемонструвала сінгапурська компанія Tiger Trading Co. Вона вирішила розвінчати стереотип про те, що азійське – означає дешеве. Влітку 2016 року вона відкрила тимчасовий магазин у Чайна-тауні в Нью-Йорку – місці, відомому завдяки розпродажам і дешевій китайській їжі. Магазин працював декілька днів, у ньому продавали мистецькі твори, модний одяг, технологічні й дизайнерські новинки. Потрапити у нього було непросто, а усе, що виставлялось кожного вечора, купували приблизно протягом однієї години після відкриття. У вересні 2016 року Starbucks запустила проект Upstander – серію подкастів, коротких історій та відео, які розповідають про американців, що намагаються змінити життя у своїх громадах. Теми цих історій – різноманітні, починаючи від аутизму і закінчуючи відходами харчової промисловості. Проте об‘єднує їх одна мета – знайти точки дотику і спільне розуміння для громадян під час виборів. Автором цього проекту виступив Говард Шульц, генеральний директор і президент ради директорів Starbucks, проте ролики повністю вільні від будь-якого брендування. Щоб компанія могла скористатись описаним трендом, їй варто обміркувати – які позитивні кроки вона могла б зробити і на яку аудиторію варто спиратись? «Громадяни світу» люблять бренди, які сприяють налагодженню зв‘язків між людьми з різними поглядами, «будують мости» між індивідуумами та культурами. А тим, хто цінує локальне, національне, - до душі будуть продукти й кампанії, що розповідають про конкретні місця та тих, хто робить їх унікальними. Цей тренд може не просто дати бізнесу нову тему для комунікації з клієнтами, але й наштовхнути його на серйозні роздуми. У тому числі - про свою ідентичність, про те, ким є ваші клієнти (чи ким вони хочуть бути).   За матеріалами Trendwatching.com Ілюстрація: Trendwatching.com

kmbs live
30.04.2024 at 15:43
Набір на MBA триває! Старт 23 травня ...
30.04.2024 at 15:42
Доказовий маркетинг: модель розвитку бренду | Роман Гавриш ...
02.04.2024 at 12:28
Стартує набір на стипендійну програму kmbs! ...
20.02.2024 at 10:37
Новий подкаст Radio kmbs з нашою adjunct professor Оксаною Щегельською ...
13.02.2024 at 12:29
PMBA-25 group visited the exhibition of works by Hanna Sobachko-Shostak, "Eyes of Flowers," ...
13.02.2024 at 12:20
Новий подкаст Radio kmbs "Як малим та середнім бізнесам переходити в корпоративне управління?" ...
25.11.2023 at 16:30
"You have to think through your brand story in detail and tell it. Anything you don't tell, people w ...
24.11.2023 at 16:37
We often hear from businesses working with cross-cultural teams or expanding into global markets abo ...