A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
23.12.2017
544
4min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Те, що продукти мають бути нешкідливими для зовнішнього середовища, а ресурси - не витрачатись марно, не підлягає сумніву. Цей «зелений» тренд продовжує поглиблюватись, і наступного року все більше компаній почнуть переглядати свої бізнес-процеси, прагнучи зробити їх ще ефективнішими.

[EN]   У часи, коли можна орендувати машину на стільки хвилин, скільки вам потрібно, так само як і офісний простір, - традиційний бізнес інколи починає виглядати застарілим. Адже чимало ресурсів використовуються не у повну силу. Саме у цьому вбачають нові можливості сучасні компанії: вони шукають нові джерела цінності, а також нові креативні способи звести до мінімуму марне витрачання ресурсів. У травні 2016 року Nissan запустила програму, яка дозволить британським власникам машин Nissan LEAF та електромобілів e-NV200 продавати надлишок енергії з батарей.У партнерстві з енергетичною компанією Enel була створена система Vehicle-2-Grid (V2G), яка буде встановлена на 100 станціях підзарядки по всій країні. На цих станціях і відбуватимуться транзакції. Також Nissan оголосила про свої плани запустити платформу xStorage, яка відкриватиме схожі можливості домогосподарствам. Люди зможуть заряджати батареї своїх домівок у непікові години і використовувати збережену електроенергію у години, коли вона коштує дорожче.    

 
Компанії сьогодні шукають нові джерела цінності, а також нові способи звести до мінімуму марне витрачання ресурсів

    На перший погляд може здатись, що цей тренд стосується переважно розвинутих країн. Насправді ж споживачі на ринках, що розвиваються, можуть бути ще більшими ентузіастами цього руху. Прикладом може бути сервіс IWEX, створений муніципалітетом міста Кейптаун. Він являє собою онлайн-портал, де компанії та приватні особи можуть зв‘язуватись і вирішувати подальшу долю непотрібних речей: меблів, автомобільних шин, комп‘ютерів, пакування. Сайт дозволяє додавати описи і фотографії речей, від яких ви прагнете позбавитись, а також розміщувати оголошення про ті речі, які б хотіли знайти. Чимало нових сервісів виникає у сфері продуктів харчування – адже саме в ній цінні ресурси часом стають відходами. У 2016 році банк їжі Banco de Alimentos, розташований у Сан-Паулу, створив ініціативу «зворотної доставки». Її мета – більш ефективно використовувати людський ресурс у ситуаціях, коли водії повертаються з порожніми руками після доставки їжі. Ресторани, які взяти участь в ініціативі (а таких більш ніж 35), питають клієнтів, яким доставлятимуть замовлення, - чи немає у них їжі, яку вони б хотіли пожертвувати. Після цього водій служби доставки забирає цю їжу і привозить її до закладу. А Banco de Alimentos збирає «харчові пожертви» і віддає нужденним. Цей тренд – один з найпростіших для застосування. Для цього варто подивитись на кожен аспект свого бізнесу і спитати себе: як можна було б зменшити кількість відходів чи шкоду середовищу, як можна було б збільшити ефективність використання ресурсів? Не завжди треба прагнути отримати додатковий прибуток в результаті цих перетворень: адже репутація бізнесу у будь-якому випадку виграє, якщо він генеруватиме більшу цінність.   За матеріалами Trendwatching.com Ілюстрація: Trendwatching.com

kmbs live
30.04.2024 at 15:43
Набір на MBA триває! Старт 23 травня ...
30.04.2024 at 15:42
Доказовий маркетинг: модель розвитку бренду | Роман Гавриш ...
02.04.2024 at 12:28
Стартує набір на стипендійну програму kmbs! ...
20.02.2024 at 10:37
Новий подкаст Radio kmbs з нашою adjunct professor Оксаною Щегельською ...
13.02.2024 at 12:29
PMBA-25 group visited the exhibition of works by Hanna Sobachko-Shostak, "Eyes of Flowers," ...
13.02.2024 at 12:20
Новий подкаст Radio kmbs "Як малим та середнім бізнесам переходити в корпоративне управління?" ...
25.11.2023 at 16:30
"You have to think through your brand story in detail and tell it. Anything you don't tell, people w ...
24.11.2023 at 16:37
We often hear from businesses working with cross-cultural teams or expanding into global markets abo ...