A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
10.06.2019
933
4min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Цього року декілька чинників поєднуються для формування нової тенденції: накопичення великих масивів даних про споживачів, зростання зрілості штучного інтелекту, створення «розумних» фізичних об’єктів, збільшення використання технологій розпізнавання обличчя та сенсорних технологій, а також стабільно високий попит на персоналізацію. В результаті ми можемо очікувати на появу фізичних просторів, які розпізнають людину та адаптуються під неї, щоб забезпечити саме той досвід, якого вона прагне.

[EN] Передвісниками цього тренду є декілька спостережень. По-перше, все більше міст починають використовувати хмарні рішення і обробляти великі масиви даних про мешканців. Смартфони з’являються все у більшої кількості людей, навіть у бідних країнах. Наприклад, у 2018 році в Азії було продано 732 млн смартфонів. Таким чином, використання великих даних буде ставати все популярнішим. По-друге, в магазинах починають використовувати штучний інтелект та дані про споживачів для того, щоб пропонувати їм персоналізований досвід. Звикаючи до таких інновацій, люди починають переносити свої очікування й на інші сфери. Наприклад, 55% мешканців китайських міст вважають, що автоматична адаптація до середовища є необхідною функцією пристроїв «розумного будинку». У кінці 2018 року в Сінгапурі відкрився «розумний» магазин Future X. Він допомагає своїм клієнтам підібрати ідеальний догляд за шкірою. Відвідувачі можуть скористатись спеціальним дзеркалом зі штучним інтелектом, яке сканує шкіру й може порадити продукти та процедури. Після завершення сканування магазин використовуватиме технологію розпізнавання обличчя, щоб запропонувати кожному клієнту персоналізований досвід перебування у своєму просторі. Також "розумна крамниця" створює унікальні цифрові мистецькі твори, базуючись на виразах обличчя та рухах конкретної людини.  

Магазини починають використовувати штучний інтелект, щоб пропонувати клієнтам персоналізований досвід. Звикаючи до таких інновацій, люди починають переносити свої очікування й на інші сфери

  Кав'ярня та коктейльний бар RATIO, який відкрився у Шанхаї в червні минулого року, пропонує напої, які персоналізовані за допомогою штучного інтелекту. Відвідувач може розмістити своє замовлення через WeChat, вказавши найдрібніші деталі, наприклад, точне співвідношення кави й молока. Робот-бармен приготує напій, а штучний інтелект запам'ятає вибір клієнта для наступних візитів, а також запропонує персоналізовані рекомендації. Технології розпізнавання обличчя стають все більш популярними. Наприклад, сінгапурський торговельний центр Funan здатен класифікувати відвідувачів, а потім пропонувати їм відповідні продукти та магазини. Відеоаналітика дозволяє вивчати клієнтський трафік та щільність натовпу. Усі ці технології допомагають зробити досвід відвідування торговельного центру максимально приємним та зручним. Цей тренд - особливо якщо його використовувати надмірно - може здатися трохи лячним. Адже клієнти хоча й люблять персоналізований досвід, все ж цінують і приватність. Тому потрібно добре розуміти свого споживача, перш ніж використовувати новітні технології для формування простору, де його зовнішність та поведінка аналізуватимуться. За матеріалами Trendwatching.com

kmbs live
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 at 14:00
Human capital: finding and developing a team ...
23.07.2024 at 12:00
Economic engineering as a driver of economic growth ...
16.07.2024 at 12:00
Lean methodology | Serhiy Komberyanov ...
15.07.2024 at 17:00
MBA preview: Business analytics as a tool for strategic management in business ...
05.07.2024 at 18:00
Systems thinking: causes and consequences ...
01.07.2024 at 17:00
CONVOCATION-2024 ...