Learn first
For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen
Open kmbs live[EN] 1. Сфокусуватися на довірі. Невизначеність змушує всіх, у тому числі ваших клієнтів, нервувати. Тому бізнесу варто замислитися: як він може зменшити цю тривогу? Як мінімум, компанії можуть ставати прозорішими. Скажімо, більше розповідати клієнтам про те, як створюються продукти, як відбувається доставка тощо. Ще один спосіб підвищити довіру – зробити комунікацію з клієнтами більш особистою. Деяких працівників, які раніше були «за лаштунками», можна залучати до спілкування зі споживачами. Людиноцентричний підхід дозволить продемонструвати клієнтам, що ви розумієте виклики, з якими вони стикаються під час цієї кризи. Також у нинішній час потрібно уважно слідкувати за поширенням неправдивої інформації про ваш бізнес та сферу діяльності. Варто переглянути комунікаційну стратегію: адже клієнти зараз хочуть розуміти, що насправді відбувається на вашому ринку, тому потрібно надавати їм чітку й повну інформацію про рішення, які ви приймаєте, і свої подальші наміри. 2. Діяти у свій спосіб. Чимало компаній мають впроваджувати інновації, щоб успішно вийти з кризи. При цьому важливо спиратися на свої кореневі компетенції й основну цінність, яку ви створюєте, а не діяти так само, як конкуренти. Перехідний період, який ми зараз переживаємо, - непоганий момент, щоб поміркувати: що можна зробити по-іншому, аби створити більшу цінність для клієнта. Тут можуть бути корисними такі запитання: які з колишніх правил гри більше не діють? Як це можна використати?
Варто поміркувати: які з колишніх правил гри більше не діють? Як це можна використати?
Наприклад, в нинішніх умовах для багатьох товарів не є необхідною доставка в день замовлення. Компанії можуть прибрати цю опцію, тим самим не тільки зекономивши кошти, але й створивши нові можливості для покупців: поєднати цю доставку з доставкою з інших магазинів, редагувати замовлення після його створення тощо. Також можна поміркувати, як забезпечити клієнтам цінність, до якої вони звикли, у новий спосіб. Наприклад, квест-кімнати не можуть працювати в умовах карантину, тому вони використовують свої кореневі компетенції (вміння створити атмосферу, вигадати історію, сформувати цікаві загадки), щоб проводити онлайн-квести. 3. Пробувати нове. Наприклад, не тільки підтримувати контакт з наявними клієнтами, але й спробувати підступитися до нових. Для цього варто подумати, хто міг би отримати найбільшу цінність від того, що ви пропонуєте, саме зараз. Сьогодні можна спостерігати чимало прикладів того, як компанії переходять від моделі B2C до B2B - і навпаки. Також зараз можна створювати нові продукти, актуальні у поточних умовах. Особливо це необхідно компаніям, чия діяльність опинилась під загрозою. Наприклад, Stagekings зазвичай будує сцени для проведення великих заходів. Але зараз сфокусувалась на створенні столів для тих, хто працює з дому. А інший представник івент-сфери – компанія SXS Events – використала своє вміння професійно забезпечувати відеотрансляцію, щоб запустити платформу для онлайн-навчання. Експерти кажуть, що ключове сьогодні – зрозуміти потреби своїх клієнтів та поставити створення цінності для них на перше місце. Тоді компанія зможе вийти з цієї кризи навіть сильнішою, аніж була раніше. За матеріалами boardofinnovation.com