A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
24.06.2019
649
4min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Футурологи вже давно лякають кількістю робочих місць, які незабаром почнуть зникати. Але чи насправді рівень безробіття суттєво зросте? Які позитивні наслідки матиме автоматизація?

[EN] Проведений Deloitte Insights експертний аналіз свідчить, що у недалекому майбутньому машини виконуватимуть значну частку повторюваних завдань, які зараз роблять люди. Це призведе до зникнення 32% існуючих робочих місць і 14% існуючих професій. Проте це не означає, що потрібно панікувати. Жан-Поль Гілбо, генеральний директор компанії Community Brands, яка пропонує хмарні програмні рішення, впевнений: немає сумніву, що штучний інтелект та машинне навчання позбавлять людство рутинних завдань – але це добре. Крім того, з’являться мільйони нових робочих місць. Для того щоб працівники могли їх зайняти, вже зараз компаніям потрібно їх навчати, скажімо, науці розв’язання проблем. Думка про зміни може не давати управлінцям спокою, проте ті бізнеси, що зможуть адаптуватися в епоху швидких технологічних змін, отримають можливість експоненційно покращити життя своїх працівників. За даними Deloitte Insights, 65% майбутніх робочих місць ще не створено, тому час ще є. «Високі технології не означають високого рівня безробіття», - стверджує Гілбо.  

Люди зможуть приділяти більше уваги тому, що вони люблять робити: як в офісі, так і поза його межами

  Окрім фінансової складової у проблеми зникнення робочих місць через автоматизацію є й психологічна. У багатьох людей ідентичність тісно пов’язана з тим, чим вони займаються професійно. Тому великі зміни можуть призвести до тривожності та депресії. Управлінцям важливо звертати увагу працівників на позитивний бік автоматизації: наприклад, на те, що їм більше не потрібно буде виконувати нудні завдання. Натомість вони зможуть сфокусуватися на цікавій і творчій роботі. Дані, які генеруватиме штучний інтелект, дозволятимуть бізнесу приймати кращі рішення. Таким чином, можна очікувати не тільки зростання продуктивності, а й збільшення прибутку. Крім того, автоматизація допоможе краще балансувати професійне та особисте життя. Люди зможуть приділяти більше уваги тому, що вони люблять робити: як в офісі, так і поза його межами. Загалом можна очікувати, що робота стане більш усвідомленою, а працівники бачитимуть у ній більше сенсу. Вони зможуть сфокусуватися на тих завданнях, які є найбільш корисними і задовольняють їхню потребу у самореалізації. На думку Гілбо, ієрархічні структури та кар'єрні сходи – це застаріла парадигма. Коли штучний інтелект стане звичним для компаній, вони зможуть масово втілювати гнучкіші підходи та спостерігати більший потік ідей. Зрештою, це має оздоровити робоче середовище. За матеріалами The future of work: high tech doesn’t mean high unemployment

kmbs live
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 at 14:00
Human capital: finding and developing a team ...
23.07.2024 at 12:00
Economic engineering as a driver of economic growth ...
16.07.2024 at 12:00
Lean methodology | Serhiy Komberyanov ...
15.07.2024 at 17:00
MBA preview: Business analytics as a tool for strategic management in business ...
05.07.2024 at 18:00
Systems thinking: causes and consequences ...
01.07.2024 at 17:00
CONVOCATION-2024 ...