A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
31.03.2020
678
7min
ALUMNI
[EN] Як реагує на кризу бізнес, який не може піти на карантин, а повинен працювати за будь-яких умов? І як він використовує ключові компетенції, щоб допомогти громаді? Про це розповів Максим Леонтьєв, керівник бізнес-напрямку організації закупівель HD-group та MBA-випускник kmbs, у межах проєкту <a href="http://open.kmbs.ua/tag/kmbs-alumni-stories/">kmbs ALUMNI stories</a>.

[EN] Про внутрішню підготовку HD-group складається з підприємств із зернопереробки, заводів із виробництва хлібобулочних та борошняних кондитерських виробів, бакалеї, заводу з виробництва джемів, варення, компаній з організації закупівель та логістики. Сумарно у холдингу працює понад 3 тисячі людей. За наближенням кризи ми спостерігали завчасно. Дивилися, що відбувається в інших країнах, і розуміли, що маємо готуватися – адже виробництво хліба є стратегічно важливим для країни, тому ми маємо працювати за будь-яких умов. Вже на початку березня ми ухвалили рішення щодо того, чим потрібно забезпечити підприємства, яким чином буде відбуватися захист працівників, що потрібно закупити. І завдяки цьому ще до появи у Запоріжжі перших хворих на коронавірус ми були готові: мали запас антисептиків, забезпечили водіїв окулярами та рукавичками, придбали термометри, щоб хвора людина не потрапила на виробництво. Також ми змінили вимоги до аптечок, які мають бути на заводах, і дозакупили те, чого не було. Насправді найскладнішим було визначитися – що ж саме та скільки нам знадобиться. А зараз забезпечення внутрішніх потреб вже увійшло в штатний режим. Є зони відповідальності, розподілені між людьми, відбувається моніторинг того, що потрібно дозамовляти. Про практику закупівель Усі служби закупівель у нашому холдингу виведені в окремий бізнес - TradeHub. Фактично заводи передають нам завдання із забезпечення усім необхідним. Також ми обслуговуємо декількох зовнішніх клієнтів. Усього у TradeHub працює більше 10  менеджерів. Зараз – дистанційно, з дому.  

Зараз ми не тільки забезпечуємо внутрішні потреби, але й допомагаємо із закупівлями засобів захисту іншим

  Наші компетенції з закупівель стали у нагоді в нинішній ситуації. Ми змогли швидко розібратися у нюансах на кшталт – чим відрізняються маски, які саме потрібні на виробництві, які антисептики можна використовувати, де вони є у наявності тощо. І зараз не тільки забезпечуємо внутрішні потреби, але й допомагаємо із закупівлями засобів захисту іншим. Коли до нас звертаються, ми швидко розбираємося – що потрібно й скільки. У нас є окрема людина, яка відповідає за напрямок закупівель товарів, необхідних під час епідемії. Про допомогу лікарням Власники нашого холдингу ініціювали допомогу лікарням. Вони створили благодійний фонд, з якого можна витрачати гроші на речі, які потрібні терміново. Наприклад, ми закупили 300 пар окулярів для медиків, маски. Також вже розвозимо по лікарнях перші тести на коронавірус, а цього тижня очікуємо ще декілька сотень. Ми розібралися у типах захисних костюмів. На жаль, зараз у світі практично неможливо купити найкращі професійні костюми для медиків. Проте є місцеві виробники, ми дізналися, що вони пропонують, зібрали зразки та показуватимемо їх у лікарнях. Також пропрацьовуємо й медикаменти, рекомендовані МОЗ для полегшення симптомів коронавірусу, дізнаємося, де їх можна купити. Й надалі допомагатимемо із цим лікарням: знайти, які постачальники мають запас, дізнатися, які у них ціни, передати цю інформацію. Далі лікарні визначають, у чому вони мають найпершу потребу, і ми сприяємо у закупівлях. Зараз немає дефіциту, окрім декількох найменувань ліків. Наша компетенція – запропонувати найкраще рішення з точки зору ціни та якості. Ми стали таким собі зовнішнім тендерним відділом, який спрощує життя лікарням. Зараз працюємо з 6 опорними лікарнями в області.  

Одне з завдань бізнесу сьогодні – допомагати державним організаціям (у тому числі лікарням) приймати швидкі та якісні рішення та швидко їх реалізовувати

  Про зміни на ринку Ми бачимо, що ринок дуже швидко починає підлаштовуватися під попит. Наприклад, один з наших клієнтів – Пологівський завод хімічних реактивів. Раніше він спеціалізувався на виробництві сумішей, але у поточній ситуації досить швидко зміг закупити спирт і почати виготовляти антисептики. Коли ситуація тільки стала загострюватися, люди стали скуповувати маски, дезінфектанти. Тепер ринок збільшився. Компанії завезли спирт, налагодили виробництво… Якщо два тижні тому можна було купити антисептик лише за 300 грн за літр, то тепер нескладно знайти й менш ніж за 200 грн. Так само й з масками. Спочатку було небагато підприємств, які їх виробляли. Якісь партії імпортували, але їх швидко розкуповували. Проте досить швидко почати виникати нові виробники, а деякі компанії – змінювати свій профіль. Скажімо, один наш постачальник, який виготовляв чохли для ноутбуків, зараз шиє маски, причому за прийнятною ціною. Ще одна компанія зараз збирає замовлення на маски, і коштуватимуть вони менше 10 гривень. Пропозиція зростає, а ціни знижуються. Я думаю, що за 2-3 тижні ажіотаж спаде взагалі. На мою думку, завдання бізнесу сьогодні – це допомагати державним організаціям (у тому числі лікарням) приймати швидкі та якісні рішення та швидко їх реалізовувати. І саме цим ми займаємося. Незабаром очікуйте на наступну історію – про те, як реагують на кризу й допомагають громаді випускники kmbs у Дніпрі

kmbs live
30.04.2024 at 15:43
Набір на MBA триває! Старт 23 травня ...
30.04.2024 at 15:42
Доказовий маркетинг: модель розвитку бренду | Роман Гавриш ...
02.04.2024 at 12:28
Стартує набір на стипендійну програму kmbs! ...
20.02.2024 at 10:37
Новий подкаст Radio kmbs з нашою adjunct professor Оксаною Щегельською ...
13.02.2024 at 12:29
PMBA-25 group visited the exhibition of works by Hanna Sobachko-Shostak, "Eyes of Flowers," ...
13.02.2024 at 12:20
Новий подкаст Radio kmbs "Як малим та середнім бізнесам переходити в корпоративне управління?" ...
25.11.2023 at 16:30
"You have to think through your brand story in detail and tell it. Anything you don't tell, people w ...
24.11.2023 at 16:37
We often hear from businesses working with cross-cultural teams or expanding into global markets abo ...