A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
02.08.2019
594
4min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Чимало проблем, з якими стикаються управлінці, є наслідками помилок мислення. Яких саме і як можна виправити цю ситуацію?

[EN] 1. Надмірна уява. Скажімо, лідер може забагато міркувати про те, яку б команду він хотів мати – і це заважає йому розвивати тих людей, які вже працюють в його компанії, а також приймати інші рішення. Або він думає про те, якими персональними якостями мають володіти ідеальні працівники, замість помічати успіхи реальних підлеглих. Ден Роквелл, фахівець з лідерства, радить у таких випадках здійснити декілька кроків. По-перше, реалістично оцінити – яку роботу працівники можуть виконувати найкраще, і не очікувати успіху у тих сегментах, де люди систематично не досягають результатів. По-друге, фокусуватися на тому, що підлеглі можуть, а не на тому, на що вони неспроможні. І, по-третє, перш ніж приділяти надмірну увагу слабким сторонам інших, подивитися на власні слабкі сторони. 2. Погляд на інших крізь призму власних переконань. Наприклад, типова помилка керівника – не помічати, наскільки добре його підлеглі виконують завдання. Це часто стається тому, що сам лідер не потребує зовнішньої оцінки якості своєї роботи. Вихід з цієї пастки – усвідомити, що навіть якщо світ став би кращим, якби всі були схожі на вас, насправді інші можуть від вас сильно відрізнятися. І для них може бути дуже цінною позитивна оцінка їхньої роботи.  

Якості та явища на кшталт ініціативності, креативності, взаємодії варто не намагатися виміряти за будь-яку ціну, а натомість почати їх помічати

  3. Ілюзія нестачі часу. Кожен управлінець скаржиться на те, що йому не вистачає часу на деякі важливі речі. Скажімо, на спілкування з підлеглими й надання їм зворотного зв’язку. Нам може здаватися: зробити щось правильно – означає приділити цій справі декілька годин. Хоча, як показує практика, нерідко 15-хвилиної погулянки офісом достатньо, щоб збільшити продуктивність працівників: адже так вони побачать, що керівник цікавиться їхньою роботою й помічає, коли вони роблять її добре. 4. Надмірне фокусування на цифрах. Звичайно, набагато простіше оцінювати успіх чи невдачу за кількісними показниками – адже здається, що саме вони об’єктивно відображають реальність. Проте не всі речі можна чи треба вимірювати. Наприклад, якщо один працівник допоміг іншому вийти з глухого кута, запропонувавши новий спосіб зробити щось – це може не відбитися на результатах першого. Однак він точно зробив певний внесок в успіх команди. Якості та явища на кшталт ініціативності, креативності, взаємодії – управлінцю варто не намагатися виміряти за будь-яку ціну, а помічати в колективі. І робити для себе висновки про те, яка поведінка додає цінності командній роботі, і як люди її демонструють. Це дозволить згодом зробити певні кроки, які стимулюватимуть подібні дії працівників. За матеріалами leadershipfreak.blog

kmbs live
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 at 14:00
Human capital: finding and developing a team ...
23.07.2024 at 12:00
Economic engineering as a driver of economic growth ...
16.07.2024 at 12:00
Lean methodology | Serhiy Komberyanov ...
15.07.2024 at 17:00
MBA preview: Business analytics as a tool for strategic management in business ...
05.07.2024 at 18:00
Systems thinking: causes and consequences ...
01.07.2024 at 17:00
CONVOCATION-2024 ...