A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
02.07.2020
867
4min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Напрям під назвою «маркетинг зростання» (growth marketing) останніми роками почав набувати значної популярності. Його особливість полягає у тому, що він бере до уваги весь життєвий цикл клієнта, а не фокусується лише на збільшенні впізнаваності бренда чи залученні нових покупців. Які ідеї з маркетингу зростання може використовувати бізнес у поточних умовах?

[EN] 1. Онлайн з людським обличчям. Упродовж останніх місяців практично кожен бізнес намагався максимально перевести комунікацію з клієнтами в інтернет. Але, спілкуючись з аудиторією через сторінки у соцмережах, ми ризикуємо робити це занадто знеособлено. Водночас усі вже втомилися від багатьох інструментів традиційного маркетингу. Вихід – комунікуючи будь-які повідомлення, пам’ятати, що ви звертаєтесь не до «клієнта», а насамперед до людини. 2. Мікроінфлюенсери. Це тенденція, як зараз набирає обертів. Люди хочуть відчувати справжність того, хто розповідає про продукт, і саме мікроінфлюенсери часто забезпечують компаніям найкращий рекламний ефект. Проте потрібно співпрацювати з тими, хто розповідає лише про бренди, у які вірить. Саме такі мікроінфлюенсери завойовують прихильність та довіру аудиторії у довгостроковій перспективі. 3. Нішеві соціальні мережі. Бізнесу не обов’язково бути присутнім в усіх соцмережах. Натомість варто перебувати там, де знаходиться ваше «плем’я», і будувати там спільноту. З такої точки зору, можливо, Reddit виявиться для вашої компанії ціннішим за Facebook. Експерти прогнозують появу чималої кількості нішевих соцмереж у наступні роки, і за їхнім розвитком варто уважно спостерігати.  

54% споживачів хотіли б отримувати маркетингові текстові повідомлення, але лише 11% компаній це роблять

  4. SMS-повідомлення. Це може прозвучати дивно, але цей канал зараз має чималий потенціал. За результатами дослідження, проведеного компанією EZ Texting, 54% споживачів хотіли б отримувати маркетингові текстові повідомлення, але лише 11% компаній це роблять. А за даними Garter, відсоток відкриття та відповіді на смс-повідомлення становить 98% та 45% відповідно (для електронної пошти ці показники – 20% та 6%). Втім, використовувати цей канал варто лише за певних умов. Найкраще він підходить для анонсування нових продуктів чи пропозицій наявним клієнтам. А персоналізація суттєво збільшує шанси на успіх. 5. Чатботи.  Експерти сходяться на думці, що у маркетингу майбутнього буде багато розмов. Кожен з месенджерів на кшталт WhatsApp, Facebook Messenger, WeChat має понад 1 млрд активних користувачів. А, за даними досліджень, 82% споживачів очікують негайної відповіді на свій запит. Отже, чатботи, що можуть спілкуватися цілодобово, стають можливістю для компаній охопити величезну аудиторію, а також забезпечити людям те, чого вони прагнуть.  

Бізнесу не обов’язково бути присутнім в усіх соцмережах. Натомість варто перебувати там, де знаходиться ваше «плем’я», і будувати там спільноту

  6. Мікромоменти. Це миттєвості, коли клієнти відчувають певний намір і приймають рішення. У сучасному світі смартфони дозволяють людині практично одразу реалізувати потребу, якою б вона не була. Мікромоменти можуть бути різних видів: «я хочу дізнатися», «я хочу піти», «я хочу зробити», «я хочу купити». Щоб скористатися цими моментами, необхідно глибоко розуміти свого споживача та його шлях до покупки. А для початку варто поміркувати: коли потенційний клієнт готовий прийняти рішення, куди його поведе інстинкт? Де він шукатиме інформацію? Що потрібно зробити, аби бути там? І яке повідомлення варто надіслати людині у цей момент? За матеріалами forbes.com, nogood.io

kmbs live
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 at 14:00
Human capital: finding and developing a team ...
23.07.2024 at 12:00
Economic engineering as a driver of economic growth ...
16.07.2024 at 12:00
Lean methodology | Serhiy Komberyanov ...
15.07.2024 at 17:00
MBA preview: Business analytics as a tool for strategic management in business ...
05.07.2024 at 18:00
Systems thinking: causes and consequences ...
01.07.2024 at 17:00
CONVOCATION-2024 ...