A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
25.04.2019
601
4min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Американські стартапи відомі завдяки творчому підходу до вигадування різноманітних пільг та бонусів для працівників. З часом з них почали брати приклад і великі компанії. Скажімо, Pinterest стала проводити «вечори рукоділля» для працівників, а Zynga облаштувала парк для собак на даху будівлі. Однак зараз пільги й бонуси переходять до іншої площини – соціально-відповідальної. Як саме це виглядає? І що стоїть за цими нововведеннями?

[EN] Чимало пільг, які пропонують компанії, виконують (принаймні на перший погляд) скоріше репутаційну функцію: вони допомагають бізнесу виглядати більш привабливо. Наприклад, компанія Patagonia, яка продає одяг для активного відпочинку, дозволяє своїм працівникам займатися серфінгом у будь-який час, коли «хвилі сприяють» такій активності. Втім, сама організація вбачає у подібній мотивації значно глибший сенс: вона стверджує, що побудована навколо пристрасті до спорту, тому готова надавати людям можливість підлаштовувати робочий графік під своє хобі. Компанія Asana, яка створила додаток для управління проектами, пропонує своїм працівникам суму в $10 тис. Ці гроші треба використати на облаштування робочого місця – щоб не заздрити сусіду, у якого кращий стіл чи комп’ютер. А Pinterest встановила працівникам столи, які можна підлаштовувати за висотою, натиснувши на кнопку. Google зробила практично стандартом для корпорацій Кремнієвої долини кабінки для відпочинку, різноманітні страви, спортивні ігри на території кампусу і багато іншого. Однак ця компанія робить і більш вагомі речі для своїх працівників. Наприклад, декілька років тому вона проаналізувала статистику звільнень і подовжила відпустку по догляду за дитиною до 5 місяців (раніше вона тривала 12 тижнів).  

Компанія Eat Club стимулює працівників зменшувати шкідливий вплив на екологію та винагороджує їх за це

  Та найнезвичнішим, напевно, є приклад компанії Eat Club - розташованого у Кремнієвій долині «віртуального кафетерію», який доставляє їжу до офісів. Цей бізнес вирішив приділити особливу увагу піклуванню про навколишнє середовище, тому він розраховує усю шкоду, яку завдає екології: включно з транспортуванням продуктів, використанням електроенергії в центрах дистрибуції та виготовленням пакування. А потім фінансує проекти, які здатні запобігти такому само обсягу викидів у атмосферу, - скажімо, будівництво нових вітряків, відновленню дощових лісів Амазонії тощо. Піклування про екологію також стало частиною програми мотивації. Eat Club – перша у світі компанія, яка компенсує не лише свою шкоду довкіллю, але й шкоду, яку спричиняють працівники поза межами офісу, у своєму повсякденному житті. Звичайно, складно розрахувати подібні цифри для кожної окремої людини, тому організація спирається на середні для США показники. Вона стимулює працівників зменшувати шкідливий вплив на екологію та винагороджує їх за це - наприклад, коли людина замість власного автомобілю починає користуватися громадським транспортом. На думку компанії, наявність подібних програм є для неї конкурентною перевагою на ринку праці – адже для великої кількості працівників піклування про довкілля є цінністю. І, ймовірно, з часом це теж стане певним стандартом. За матеріалами The Hustle

kmbs live
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 at 14:00
Human capital: finding and developing a team ...
23.07.2024 at 12:00
Economic engineering as a driver of economic growth ...
16.07.2024 at 12:00
Lean methodology | Serhiy Komberyanov ...
15.07.2024 at 17:00
MBA preview: Business analytics as a tool for strategic management in business ...
05.07.2024 at 18:00
Systems thinking: causes and consequences ...
01.07.2024 at 17:00
CONVOCATION-2024 ...