A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
09.11.2017
810
3min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Автор: Євген Пенцак, керівник програми <a href="https://kmbs.ua/mba/mbf" target="_blank" rel="noopener">MBF kmbs</a>

[EN]   Бізнес не є окремою одиницею, це взаємопов’язаний механізм, який можна порівняти з годинником. І щоб його вдало запустити, треба досконало вивчити роботу шістьох його елементів. Який власник не мріє побудувати таку систему управління бізнесом, щоб його вартість невпинно зростала? Така система дозволила б менеджменту приймати рішення, спрямовані на збільшення продажу та долі ринку, на оптимізацію витрат, звуження чи розширення лінійки продуктів, на інвестиції в інновації (R&D), у зростання маржинальності та прибутку компанії. Багато економічних та фінансових аспектів ведення бізнесу вивчаються в університетах та у бізнес-школах. Наприклад, вивчається крива попиту, функція витрат, поділ витрат на постійні та змінні, технологічна функція. Вивчаються інвестиційні критерії та їх використання при прийнятті бізнес-рішень, аналізується поведінка споживачів в залежності від характеристик товарів чи послуг, які виробляє і надає компанія. Досліджуються моделі цінової конкуренції для різних ринкових структур із допомогою рівноваги Неша, а також застосовують економетричні моделі для визначення факторів, що впливають на продаж, і для побудови прогнозів продажу. Таке вивчення нагадує вивчення руху окремих коліщаток чи двох тісно поєднаних між собою коліщат у складному годинниковому механізмі бізнес-середовища. Проте, на практиці, рух кількох коліщаток нам нічого не говорить про рух бізнесу у цілому. Менеджери і власники бізнесу повинні розуміти, як їх управлінські дії впливають на капіталізацію компанії шляхом аналізу всіх взаємодіючих механізмів у бізнес-системі. Звичайно, що для розуміння руху цієї системи взаємопов’язаних механізмів спочатку доцільно розібратись з функціонуванням кожного механізму окремо і способу його зачеплення з іншими зубчастими коліщатками всієї системи, а потім переходити до моделювання архітектури системи, розуміння відповідальності команди менеджерів і працівників за рух різних коліщаток, а також братись за модель моніторингу бізнес-системи під кутом зору різних стейкхолдерів компанії.   Прочитати повний текст, а також завантажити статтю ви можете тут.

kmbs live
30.04.2024 at 15:43
Набір на MBA триває! Старт 23 травня ...
30.04.2024 at 15:42
Доказовий маркетинг: модель розвитку бренду | Роман Гавриш ...
02.04.2024 at 12:28
Стартує набір на стипендійну програму kmbs! ...
20.02.2024 at 10:37
Новий подкаст Radio kmbs з нашою adjunct professor Оксаною Щегельською ...
13.02.2024 at 12:29
PMBA-25 group visited the exhibition of works by Hanna Sobachko-Shostak, "Eyes of Flowers," ...
13.02.2024 at 12:20
Новий подкаст Radio kmbs "Як малим та середнім бізнесам переходити в корпоративне управління?" ...
25.11.2023 at 16:30
"You have to think through your brand story in detail and tell it. Anything you don't tell, people w ...
24.11.2023 at 16:37
We often hear from businesses working with cross-cultural teams or expanding into global markets abo ...