A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
09.07.2020
618
4min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Пандемія та зміни у житті суспільства підштовхують бізнеси до трансформацій. І дедалі більше компаній роблять сміливі кроки: переглядають бізнес-модель, створюють радикально нові продукти, переосмислюють цінність, яку надають клієнту. Які цікаві приклади можна побачити зараз на глобальному ринку?

[EN] У США 79% малих бізнесів вже втілюють певні зміни, щоб краще задовольняти потреби клієнтів. 7% з них – запропонували нові продукти чи сервіси, які спрямовані на боротьбу з пандемією (за даними CNBC & Survey Monkey). Пандемія та виклики, які вона поставила перед людством, підштовхнули організації до швидшого впровадження сучасних технологій та створення інноваційних продуктів. Один з прикладів – японська компанія Donut Robotics. Нещодавно вона почала збирати кошти для випуску продукту під назвою C-FACE. Це маска, що через Bluetooth під’єднується до смартфону, вміє записувати розмови, підсилювати голос людини, робити телефонні дзвінки, транскрибувати розмову в текст, а також перекладати з японської на 8 інших мов. Вона виготовлена з пластику, її можна носити під звичайними масками для обличчя. Краудфандингова кампанія C-FACE зібрала $260 тис. протягом перших 37 хвилин. Вже у вересні перші покупці отримають свої маски. А згодом Donut Robotics планує вийти на міжнародний ринок. Чому цей приклад є важливим? Насправді більшість людських потреб не змінюються з часів, коли ми жили у печерах. Для нас так само важливе здоров’я, зв’язки, любов тощо. Але пандемія зруйнувала велику кількість способів задоволення цих потреб. Скажімо, потреба у тому, щоб бути почути іншими, зараз часом трансформується у потребу «щоб мене почули, коли я в масці». C-FACE дозволяє людині полегшити спілкування і навіть розширити коло знайомих, незважаючи на вірусну загрозу.  

У США 79% малих бізнесів вже втілюють зміни, щоб краще задовольняти потреби клієнтів. 7% з них – запропонували нові продукти чи сервіси, які спрямовані на боротьбу з пандемією

  Фахівці Trendwatching.com радять управлінцям поміркувати: які довгострокові потреби вже задовольняє ваша організація? Як вони змінюються зараз? І що можна з цим зробити? Ще одним напрямом цифровізації, який багаторазово пришвидшила пандемія, став перехід бізнесів та подій в онлайн. Великі заходи стали неможливими, але світ поступово адаптується до цього. Наприклад, навесні 2020-го вперше відбувся віртуальний Шанхайський тиждень моди. У межах події Tmall провів семиденні покази через Taobao Live. Понад 150 брендів та дизайнерів презентували осінньо-зимові колекції на віртуальних подіумах, використовуючи зелені екрани та доповнену реальність. А глядачі могли купувати одяг під час показів, слухати коментарі моделей та дизайнерів у режимі реального часу та ставити запитання упродовж прямої трансляції. У березні 2020 року Nannyfy – іспанський сервіс, що з'єднує нянь із сім’ями, – переосмислив себе через пандемію. Оскільки няні більше не могли доглядати за дітьми, приходячи до них додому, компанія почала пропонувати послуги «віддалених» нянь, які можуть зайняти дитину, навчаючи її йоги, гри на гітарі, співу, малюванню, програмуванню або математиці за допомогою відеочату. Мета Nannyfy – надати батькам можливість провести час наодинці з собою, а також забезпечити нянь роботою. Великі зміни у суспільстві означають зміни у ваших клієнтів. Експерти Trendwatching.com пропонують скласти перелік 10-20 змін у тому, як ваші клієнти мислять, що вони відчувають та що їм потрібно. А потім запитати себе: які ресурси є у вас, щоб відреагувати принаймні на одну з цих змін? Джерело: Trendwatching.com

kmbs live
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 at 14:00
Human capital: finding and developing a team ...
23.07.2024 at 12:00
Economic engineering as a driver of economic growth ...
16.07.2024 at 12:00
Lean methodology | Serhiy Komberyanov ...
15.07.2024 at 17:00
MBA preview: Business analytics as a tool for strategic management in business ...
05.07.2024 at 18:00
Systems thinking: causes and consequences ...
01.07.2024 at 17:00
CONVOCATION-2024 ...