A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
05.12.2019
781
4min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Анастасія Владичинська, сертифікований у США консультант із клієнтського досвіду та викладач <a href="http://kmbs.us">kmbs</a>, - про те, що потрібно знати кожному управлінцю про створення надзвичайного досвіду завдяки якісному сервісу.

[EN] Що таке клієнтський досвід? Клієнтський досвід складається зі взаємодії між клієнтом та компанією й емоцій (вражень), які залишаються після цієї взаємодії. Чи повинна кожна компанія дбати про досвід клієнтів? Зазвичай, коли ми говоримо про сервіс, то думаємо про готелі, ресторани чи інші сервісні компанії. Але учасники Сlient experience management school в kmbs–це переважно виробники, b2b-бізнес, IT-компанії тощо. Таким чином, дбати про досвід клієнтів чи ні, - залежить не від сфери, а від бажання компанії диференціюватися. Крім того, це залежить від переконань керівника чи власника бізнесу. Я знаю готелі, які мають жахливий сервіс, - і виробників, що є фанатами сервісу. Хто відповідає за клієнтський досвід у компанії? Існує спеціальна посада - директор з клієнтського враження. Ця людина відповідає за клієнтський сервіс. Але сервіс починається не з неї, а з власника чи генерального директора. Якщо вони вірять у сервіс, якщо ми маємо їхню підтримку, то все буде добре. Компанія має зробити певні інвестиції. Потрібно вкласти час і гроші, щоб покращити клієнтський сервіс. Це не ті інвестиції, що окупляться через тиждень чи місяць, а лише через декілька місяців чи навіть років. Як забезпечити клієнту надзвичайний досвід та створити вау-ефект? Надзвичайний досвід виникає, коли у компанії є намір по-справжньому служити своїм клієнтам. Наприклад, нещодавно мій друг опублікував у Facebook пост про те, як він пішов у кіно, а фільм розпочався на 13 хвилин пізніше. Коли він виходив з кінотеатру, йому презентували ваучер на безкоштовний сеанс.  

Надзвичайний досвід виникає, коли у компанії є намір по-справжньому служити своїм клієнтам

  Для України це скоріше виняток, оскільки ми чомусь не віримо в клієнтський сервіс. Багато компаній досі вважають, що вони повинні довести: клієнт неправий. На відміну від нас, в Азії клієнт завжди отримує те, чого хоче. Бізнеси з винятковим клієнтським досвідом можна назвати компаніями з нульовим ризиком. Оскільки за будь-якої взаємодії з ними ви не можете програти, ви завжди отримуєте очікуваний сервіс. Тому ви довіряєте компанії. Starbucks - приклад бізнесу з нульовим ризиком: якщо ви не задоволені своєю кавою, вони перероблять її стільки разів, скільки потрібно, щоб ви лишились задоволеними. В Україні поки що не так багато компаній з нульовим ризиком. Що може стати відправною точкою для трансформації клієнтського досвіду? Більшість трансформацій починаються з власника чи генерального директора, і його ідеї–сервісної візії, відповіді на запитання "Чому я це роблю?". Усі в компанії повинні знати цю візію, і як вона відображається на їхній повсякденній роботі. У цьому випадку трансформація стає простішою. Також важливо подумати про емоційний зв’язок, якого прагнемо всі ми. Спробуйте відповісти на три запитання: 1) який емоційний зв’язок зараз є між нами і клієнтом? 2) чи маємо ми емоційний зв’язок із нашими працівниками? 3) чи я, як менеджер, створюю цей зв'язок зі своїми працівниками та клієнтами (адже сервіс починається з мене)?

kmbs live
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 at 14:00
Human capital: finding and developing a team ...
23.07.2024 at 12:00
Economic engineering as a driver of economic growth ...
16.07.2024 at 12:00
Lean methodology | Serhiy Komberyanov ...
15.07.2024 at 17:00
MBA preview: Business analytics as a tool for strategic management in business ...
05.07.2024 at 18:00
Systems thinking: causes and consequences ...
01.07.2024 at 17:00
CONVOCATION-2024 ...