31 березня під час вебінару із Оленою Жильцовою говорили про нові тенденції в організації роботи команд і як це впливатиме на результат. Ділимось ключовими тезами з виступу Олени:
1) Світ ніколи не буде таким, як раніше, і ті рішення, які ми приймаємо зараз, залишаться із нами й надалі. Тож якщо ви зараз щось робите, робіть це із врахуванням перспективи, а не тільки на час карантину.
2) Керівнику сьогодні важливо бути візійним, далекоглядним і гнучким, але водночас встановлювати очікування, комунікувати рішення чесно, чітко і зрозуміло; бути впевненим, справжнім і емпатичним, а також гідним корпоративним громадянином. Перша особа завжди є рольовою моделлю, але роль CEO сьогодні трансформується. Він стає Chief Meaning Officer, Chief Energy Officer, Chief Empathy Officer, Chief Education Officer.
3) Для продуктивної роботи віддаленої команди:
— скажіть «до побачення» кожному процесу, узгодженню, зібранню, що не додають цінності ані для внутрішнього, ані для зовнішнього клієнта. Натомість створюйте координаційні механізми у реальному часі, які допоможуть отримувати зворотний зв’язок про внутрішні і зовнішні зміни та знаходити влучні організаційні рішення;
— робіть регулярні Daily Check-In, щоденні короткі наради про те, що зробили вчора і які результати, а також що робитимете сьогодні;
— встановіть правила взаємодії у віртуальному світі: узгодьте очікування щодо частоти, засобів та ідеального часу спілкування зі своїми командами;
— довіряйте своїм працівникам і не надсилайте їм безліч повідомлень; у цей час управляємо не процесами, а результатами;
— знайдіть технології для взаємодії у віртуальному середовищі, які підходитимуть саме вашій команді;
— проводьте додаткове навчання для команди щодо віддаленої роботи, адже ці навички не є вродженими.
4) А що ж робити, аби зберегти офісний фан та енергію працівників під час віддаленої роботи? У цьому допоможуть: неформальне спілкування наприкінці зібрання, цікаві опитування, малюнок дня працівників, спільні кава-брейки у Zoom, віртуальні вечірки з піцою, подяка команді за роботу тощо.
Олена Жильцова — викладачка kmbs та консультантка із організаційного розвитку. Має 16-річний досвід в управлінні людським капіталом. Очолювала функцію організаційного розвитку та управління командами у фармі, ритейлі, ІТ, харчовому виробництві. Навчає власників і топменеджерів організаційному дизайну, організаційній культурі, організаційному розвитку, стратегії та тактиці управління людським капіталом.
Переглянути вебінар