Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
«Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні»:
Головна
/
Новини
/
«Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні»:
07.02.2022
«Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні»:
у kmbs відбувся черговий навчальний модуль в рамках другої фази українсько-швейцарського Проєкту ПРООН для розширення підтримки ММСП в Україні та підвищенні його конкурентоспроможності.

4 та 5 лютого в Києво-Могилянській бізнес-школі пройшов п’ятий дводенний навчальний модуль для керівників членських бізнес-об’єднань у рамках другої фази Проєкту ПРООН «Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні» у співпраці з Міністерством економіки України і за підтримки Швейцарії. Цей проєкт спрямовано на прискорення розвитку сектора ММСП шляхом зміцнення потенціалу членських бізнес-об'єднань (БО).

 

«Якщо хочете розібратися як працює конкурентоспроможність, спочатку потрібно розібратися з бізнес-кластерами», — саме цим висловлюванням Віктора Оксенюка, викладача kmbs, розпочалася для учасників Проєкту ПРООН розмова про бізнес-кластери.

 

Віктор Оксенюк також розповів аудиторії про світові «аномальні» бізнес долини, які насправді є кластерами. Разом з експертом лідери розібралися, у чому полягає економічний феномен таких долин на прикладі винної долини Napa Valley, яка конкурує з Лас-Вегасом, Нью-Йорком і Парижем.

 

«Якщо Ви не Президент або Міністерство оборони, то спочатку виявляйте природні кластери зауважив викладач.  А вже потім ви можете штучно їх стимулювати». Він також наголосив, що кластер формують три обов’язкові характеристики: спеціалізація, взаємозв’язки та географічна концентрація.

 

«Маркетинг орієнтований на пропозицію цінності для клієнта,  підкреслила Олена Мальцева, викладачка kmbs, під час лекції про маркетинг БО.  Вона повинна бути динамічною. А, власне, потрібна ця пропозиція цінності для реалізації вашої візії».

 

Експертка розповіла про кореневу пропозицію цінностей, яка трансформується та реалізується в залежності від чотирьох рівнів потреб клієнта. Олена Мальцева також пояснила аудиторії поняття недообслужених та переобслужених ринків, та як вони функціонують.

 

Другий день навчального модулю для лідерів бізнес-об’єднань у kmbs розпочався продовженням лекції Олени Мальцевої про маркетинг БО. «Легше створити пропозицію, яку з радістю акцептують ваші клієнти, ніж змусити клієнтів полюбити пропозицію, яку ви створили» пояснила викладачка.

 

Крім того, лідери в групах опрацьовували карту досвіду клієнта на всіх її етапах: бренд обізнаність (awareness), перший контакт (consideration), початок відносин (purchase), управління взаємостосунками (retention), управління залученістю (advocacy) та вихід (exit). «Важливо, аби новий член організації був радий, що саме став вашим членом, а не вступив» підкреслила Олена Мальцева.

 

Аудиторія також прослухала лекцію Вероніки Верби про фінансові аспекти функціонування і розвитку БО. «Основне завдання фінансів  це гармонізувати духовну та витратну частини» зазначила викладачка. Вероніка Верба сфокусувала свою увагу, зокрема, на ключових документах фінансового блоку, які необхідні для забезпечення фінансової стійкості БО. Отримані знання лідери одразу ж закріпили на практиці, розробивши регламент бюджету для проєкту.

 

На завершення першого та другого дводенного навчальних днів на лідерів БО чекали дві вечірні події в рамках українсько-швейцарського Проєкту ПРООН. 4 лютого до школи завітала Ольга Сагайдак, співзасновниця Благодійного фонду Dofa fund та Коаліції дієвців культури, в рамках серії вечірніх подій «Моя справа  моя країна». 

 

«Культурна політика  частина державної політики, інтегрована з іншими сферами (охорона здоров’я, освіта, економіка, безпека тощо)», – зазначила Ольга Сагайдак. Разом з експерткою аудиторія дискутувала про можливість культурних проєктів бути самобутнім бізнесом, який спроможний створювати додану цінність клієнтам.

 

У суботу 5 лютого учасники Проєкту мали змогу поспілкуватися з Богданом Боруховським, Заступником Міністра охорони здоров’я України, PMBA-5, в рамках серії вечірніх подій «Держава і бізнес».

 

«У нас є мрія перетворити Феофанію на університетську лікарню»,  анонсував на завершення другого навчального дня Богдан Боруховський. Під час лекції він розповів лідерам про державні інвестиційні проєкти, проєкти великого будівництва, проєкти, які фінансуються МОЗ тощо. Зокрема, він анонсував створення університетської лікарні (лікарня з найвищою якістю медичних послуг і безпекою для пацієнтів, високотехнологічними методами діагностики і лікування, заснованих на принципах доказової медицини) та біокластеру в Україні. 

1 / 8
kmbs live
30.04.2024 в 15:43
Набір на MBA триває! Старт 23 травня ...
30.04.2024 в 15:42
Доказовий маркетинг: модель розвитку бренду | Роман Гавриш ...
02.04.2024 в 12:28
Стартує набір на стипендійну програму kmbs! ...
20.02.2024 в 10:37
Новий подкаст Radio kmbs з нашою adjunct professor Оксаною Щегельською ...
13.02.2024 в 12:29
PMBA-25 group visited the exhibition of works by Hanna Sobachko-Shostak, "Eyes of Flowers" ...
13.02.2024 в 12:20
Новий подкаст Radio kmbs "Як малим та середнім бізнесам переходити в корпоративне управління?" ...
25.11.2023 в 16:30
«Ви маєте детально продумати історію свого бренду і розповісти її. Все, що ви не розкажете, додумают ...
24.11.2023 в 16:37
Від бізнесів, які працюють з кроскультурними командами або виходять на світові ринки, ми часто чуємо ...