Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Новини
/
ТОП-5 помилок керівника у внутрішніх комунікаціях під час кризи
15.04.2020
ТОП-5 помилок керівника у внутрішніх комунікаціях під час кризи
Поради викладачки kmbs Марини Стародубської.

«Немає внутрішніх комунікацій, є відстрочені зовнішні», — про це 15 квітня під час вебінару розповіла викладачка kmbs Марина Стародубська.

Говорили про те, як несвоєчасне інформування працівників про проблеми компанії впливає на їхню залученість у роботі. Адже брак комунікації від керівника — це водночас поганий сигнал працівнику про його перспективи у компанії та привід для поширення неправдивих чуток щодо ситуації.

Тож яких ТОП-5 помилок припускаються власники і топменеджери у внутрішніх комунікаціях:

➡️ Поводяться з людьми, як із «баластом», забуваючи, що сьогоднішній «баласт» — це завтрашній хейтер на ринку праці або подарунок долі для конкурента.

Що робити у такій ситуації: чітко визначте, із ким будете прощатись та як можна допомогти цим працівникам у поточній ситуації; не приховуйте правди від людини — поговоріть із працівником відкрито та подякуйте за роботу, пригадайте його досягнення.

➡️ Перекладають свою комунікаційну відповідальність на PR- та HR-менеджерів.

Що робити: розробіть позицію компанії щодо кризи та антикризових заходів; пропрацюйте можливі «гострі» запитання від працівників та йдіть до людей.

➡️ Не пояснюють, що відбувається із бізнесом. Лінійні працівники часто не розуміють глибину проблеми, адже із ними про це не комунікували.

Що робити: проаналізуйте стан компанії та зрозумійте план дій; донесіть позицію компанії щодо кризи через усі канали: інформаційні (портал, корпоративні ЗМІ), діалогові (зустрічі, наради), зворотний зв'язок; організуйте інфосесії, під час яких працівники зможуть отримати інформацію та відповіді.

➡️ «Забувають» про виконання зобов’язань. Пам’ятайте, що якісний підрядник чи постачальник в Україні завжди знайде клієнта, навпаки — складніше.

Що робити: створіть алгоритм виконання зобовязань, із сумами, строками та контрагентами; прокомунікуйте про затримки в оплатах відкрито та обговоріть із контрагентами компромісні варіанти; підготуйте скрипти / FAQ щодо ситуації для усіх працівників, які спілкуються із зовнішніми стейкхолдерами.

➡️ «Забувають» про цінності компанії під прикриттям кризи.

Що робити: зберіть «антикризовий штаб» із керівників та розподіліть між ними ключові напрямки роботи під час кризи; чітко окресліть правила гри для менеджерів: що можна, а що ні, і яка поведінка буде приводом для звільнення; головне правило — не робіть того, чого не хочете, аби зробили із вами.

kmbs live
30.04.2024 в 15:43
Набір на MBA триває! Старт 23 травня ...
30.04.2024 в 15:42
Доказовий маркетинг: модель розвитку бренду | Роман Гавриш ...
02.04.2024 в 12:28
Стартує набір на стипендійну програму kmbs! ...
20.02.2024 в 10:37
Новий подкаст Radio kmbs з нашою adjunct professor Оксаною Щегельською ...
13.02.2024 в 12:29
PMBA-25 group visited the exhibition of works by Hanna Sobachko-Shostak, "Eyes of Flowers" ...
13.02.2024 в 12:20
Новий подкаст Radio kmbs "Як малим та середнім бізнесам переходити в корпоративне управління?" ...
25.11.2023 в 16:30
«Ви маєте детально продумати історію свого бренду і розповісти її. Все, що ви не розкажете, додумают ...
24.11.2023 в 16:37
Від бізнесів, які працюють з кроскультурними командами або виходять на світові ринки, ми часто чуємо ...