Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Новини
/
Школа освітніх управлінців: шлях від директора до лідера освітньої команди
30.07.2021
Школа освітніх управлінців: шлях від директора до лідера освітньої команди
Новими смислами, підходами й практиками завершилося навчання на програмі “Школа освітніх управлінців” для директорів шкіл, керівників державних освітніх інституцій та засновників стартапів.

Новими смислами, підходами й практиками завершилося навчання на програмі «Школа освітніх управлінців» для директорів шкіл, керівників державних освітніх інституцій та засновників стартапів.

Протягом 4 місяців учасники працювали над формуванням панорамного бачення системи освіти, знайомилися з портретом сучасного управлінця і тим, як лідер може впливати на результати та поведінку системи. І навіть коли на початку програми слухачам здавалось, що важку бюрократичну систему не зрушити з місця, вже за п’ять модулів думки набули іншого забарвлення. З’явилось розуміння партнерства в освітньому процесі і ролей кожного учасника в ньому, опановано новітні технології, випрацювано навички формування освітніх команд. Саме команд, не колективів.

Кожен учасник прийшов до Школи освітніх управлінців з власним викликом або завданням: нестача управлінських навичок, надмірне навантаження вчителів, вигоряння, відсутність культури закладу або нерозуміння, про що і для кого моя школа.

Закінчилося навчання на програмі представлення власного проєкту ідеї розвитку власної освітньої системи: зі сформованою місією та візією, визначеними завданнями, окресленими проблемами та планами їх вирішення. Мислення поняттями «колектив»«інструкція» відтепер змінено на «команда» та «ідея» — це значний крок вперед як для лідера школи, так і для освітньої системи, в якій він перебуває.

І певно найбільша цінність будь-якого навчання — це його результати. У кожного учасника вони свої: хтось зрозумів підходи до роботи з колективом в залежності від того, в якій ролі перебувають люди; хтось розробив покрокову стратегію розвитку школи зі залученням меценатів та формуванням довгострокових відносин з IT-компаніями; хтось після кожного модуля в Школі освітніх управлінців опрацьовував з колективом набуті знання і наразі має поставлену команду роботу.

Ще однією з цінностей програми є формування спільноти лідерів освіти та створення умов для відкритого діалогу всередині освітньої системи між різними її представниками.

1 / 7
kmbs live
16.09.2021 в 11:04
"Коли наша державність вбивалася, коли вона нищилася і не існувала, завжди були люди-інституції, які ...
15.09.2021 в 19:05
🇮🇹🇺🇦 Ранок у виїзному навчальному модулі зазвичай починається з рефлексії. Так, знайомство з Італією ...
14.09.2021 в 10:29
"Університет не має бути бідним. Це аксіома", — стверджує Oleksandr Savruk, декан kmbs. І в інтерв'ю ...
13.09.2021 в 15:17
Saluti da Roma! 🇺🇦🇮🇹 Сьогодні розпочався виїзний модуль груп Executive 34 та Executive 35 до Риму. ...
10.09.2021 в 15:00
Тема «Чому бізнес має інвестувати в культуру?» привабила чималу кількість зацікавлених. Обговорити а ...
08.09.2021 в 14:46
4 листопада в kmbs стартує програма з системного мислення. Невпевненість, зависання, повільність. Ч ...
07.09.2021 в 11:42
▪Який зв’язок між тим, що ми думаємо про людей та світ і якістю наших управлінських рішень? ▪Як вия ...
07.09.2021 в 10:41
Парадоксально, але пандемія допомогла багатьом компаніям зруйнувати бар’єри між управлінцями та прац ...