Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Новини
/
"Феномен полісся"
29.07.2021
kmbs Impact Visit
"Феномен полісся"
П'ятиденний виїзний навчальний модуль для учасників РМВА-22 та ЕМВА-35 і 36 тривав з 19 по 23 липня 2021 року

Є певний символізм в тому, що Impact Visit виїзний навчальний модуль «Феномен Полісся» для учасників РМВА-22 та ЕМВА-35 і 36 завершився в Острозі. Адже Острозька та Києво-Могилянська академії – найдавніші освітні бастіони України, їх історії певним чином подібні. В чому учасники могли переконатися після екскурсії Музеєм історії Острозької академії, знайомства із Староакадемічним та Новим корпусом та спілкування з ректором навчального закладу Ігорем Пасічником.

Сьогодні університет має збудоване за європейськими зразками академічне містечко, спортивні комплекси, відреставровані навчальні приміщення, бібліотеки та лабораторії і є одним з найперспективніших вузів не лише регіону, який 5 днів вивчали учасники модуля, але й України

Маршрут туру розпочинався із Чорнобильської зони відчуження, далі були Житомир, Рівне та Острог.

«Польові дослідження» у виїзних модулях kmbs завжди проводяться за підходом Quadruple Helix – через вивчення бізнесу, державного управління, академії (освіта та наука), громад, і, головне, їх взаємодії.

Так ми наголошуємо, що справді вагомі та якісні зміни в системах відбуваються в результаті співвдіяння цих чотирьох circle/helix, у точках їх спільного інтересу. Якими сильними чи розумними ми б не були, ми ніколи не зможемо «make enough impact» самотужки.

Що особливо важливо: у ході виїзного модулю ми виходимо за рамки теоретичного наголосу, теоретичних концепцій, і підступаємося до ЯК. Як же впливати в більших масштабах?

Можливість обговорювати глобальні стратегії з представниками державного управління, досліджувати соціальні проєкти, взаємодіяти з незнайомими галузями та структурами бізнесу, пошук  з усіма ними одночасно спільної ідеї та композиції правил для регіону – це дозволяє учасникам вийти на інше розуміння власного бізнесу та власної ролі»,  каже керівниця програми Executive MBA Олена Жильцова.

1 / 24

Тож, насамперед учасники мали зустрічі з представниками держорганів: міськими управлінцями, головами обласних державних адміністрації та очільниками КУ «Агенція розвитку міста». Ключовою темою розмов на цих зустрічах були стратегії розвитку регіону з точки зору влади.

З позицією бізнесу знайомилися безпосередньо на підприємствах, розбирали кейси компаній, які базуються у цих регіонах. Загалом пропрацювали вісім різних бізнес-кейсів (туризм, харчова та меблева промисловість, технології та інженерія), спілкувалися з топ-менеджментом про існуючі виклики та перспективи розвитку.

Також учасники зустрічалися з місцевими елітами. Приємно, що у Житомирі їх представники – це випускники kmbs політик Геннадій Зубко та депутатка, ініціаторка та кураторка численних культурно мистецьких та освітніх проєктів Людмила Зубко, які активно допомагали з організацією модуля. В Рівному спільноту наших випускників представляє Ірина Плісецька, яка є однією з членів дирекції компанії з виробництва макаронних виробів «Віліc», екскурсія куди входила до програми Impact Visit.

Таким чином учасники дослідили регіон у соціальному, культурно-історичному, бізнесовому та освітньому контекстах. І в певному аспекті це дослідження поставило більше питань, аніж дало відповідей.

«Наша навчальна експедиція в Чорнобиль, Житомир, Рівне та Острог була насичена зустрічами, які стали джерелом і нових вражень, і потужних інсайтів учасників, – говорить Едуард Мальцев, керівник Presedents MBA. – Дилема сьогоднішнього Чорнобиля – бути працюючим експертним і виробничим центром ядерної енергетики нового покоління, чи виключно зоною рекреації. Близькість Житомира до Києва – це можливість розвитку міста, чи реальна загроза відтоку кваліфікованих і активних людей? Рівне – джерело недорогої робочої сили чи приклад об’єднання гравців і створення українських продуктів світового рівня з високою доданою цінністю? Остріг – це виключення серед затиснутих регламентами державних ВНЗ чи рольовий приклад українського містечка-університету? Більшість з цих дилем в тому чи іншому вигляді характерні для всієї сучасної України. Тим цікавіше було всім нам з ними працювати».

Невід’ємною складовою виїзних навчальних модулів є виконання підсумкового комплексного завдання. Тож із цього разу учасники в командах мали запропонувати стратегічну ідею та стратегію (вектори) розвитку Житомира чи Рівного, з метою зробити його соціально рівнішим, просторово комфортнішим, культурно багатшим, екологічно відповідальнішим, економічно успішнішим. Результати колективної роботи були презентовані в останній день модуля.

Це була лише перша презентація власного бачення учасниками, впродовж наступного місяця пошук та доопрацювання триватимуть, і школа ще раз повернеться до обговорення. Хоча місток у майбутні взаємодії значно ширший: учасники обмінювалися контактами із бізнесом для створення партнерства, з владою – для спільної роботи над ініціативами, брали адреси місцевих музеїв і хтось подумує про вступ дітей до Острога.

kmbs live
20.11.2024 в 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 в 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 в 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 в 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 в 14:00
Людський капітал: пошук та розвиток команди ...