Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Новини
/
Пʼять років партнерському курсу kmbs та L'Institut Magellan: "Як національна та корпоративна культура впливають на успіх злиттів і поглинань"
14.06.2024
International
Пʼять років партнерському курсу kmbs та L'Institut Magellan: "Як національна та корпоративна культура впливають на успіх злиттів і поглинань"
Співвикладачі курсу — José-Maria Aulotte (програмний директор MBA L'Institut Magellan), Bertrand Coutier (колишній віце-президент HR International Mobility and Governance, Airbus Helicopters) та Марина Стародубська (Adjunct Professor kmbs MBA)

Під час навчання учасники розглядають в який спосіб взаємодіють корпоративна та національна культури та де простягаються межі їх впливу, які флагманські системи аналізу культур існують, як національна культура впливає на прийняття рішень, стиль керівництва, ставлення до роботи та залученість, а також на які ключові питання варто зважати при об'єднанні двох компаній з різних країн.

Цього року курс проходив за розширеною програмою. Марина Стародубська підготувала і додала до нього кейс інтеграції іноземного стартапу в транснаціональну корпорацію про ключові виклики, з якими сьогодні стикаються HRM-практики у різних країнах. Тож учасникам довелось працювати над наступними темами:

  • балансування глобальних цінностей з їхніми локальними інтерпретаціями та підходами до застосування у різних країнах;
  • поєднання флагманських систем класифікації національних культур для управління мультикультурними командами і системами: Hofstede, Trompenaars, Gelfand, Hall, Lewis, GLOBE, Schwartz, Inglehart, Triandis;
  • темплейт HR-стратегії M&A з фокусом на людях, процесах та комунікаціях - для забезпечення культурної сумісності та запобігання «трансакційним витратам» в процесі M&A;
  • 4 формати інтеграції придбаної компанії у M&A (асиміляція, партнерство, співіснування без контролю, міксування), їх переваги та особливості;
  • система готовності компанії до M&A з акцентом на лідерстві, моделі ухвалення рішень, командній роботі та адаптації у різних національних культурах;
     

“Близько 50% особливостей національної культури визначаються географією, кліматом, щільністю населення та історичними особливостями розвитку країни і не піддаються глобалізації. Для ґрунтовної зміни національних культур потрібно приблизно 100 років, цінності та переконання еволюціонують протягом 15-20 років, а норми поведінки - за 3-5 років, але їхня зміна не впливає на національну культуру”, - ділилась Марина Стародубська під час курсу. 

Institut Magellan був заснований професійною мережею Cercle Magellan, що об'єднує понад 250 міжнародних компаній і налічує близько 1500 професіоналів з різних спеціалізацій у сфері HRM у Франції та світі (міжнародні директори з персоналу, менеджери з глобальної мобільності, компенсацій та пільг, управління талантами).

 

1 / 4
kmbs live
05.09.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 в 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 в 14:00
Людський капітал: пошук та розвиток команди ...
23.07.2024 в 12:00
Економічна інженерія як рушій економічного зростання ...
16.07.2024 в 12:00
Lean-методологія | Сергій Комберянов ...
15.07.2024 в 17:00
MBA preview: Бізнес-аналітика як інструмент стратегічного управління в бізнесі ...
05.07.2024 в 18:00
Системне мислення: причини та наслідки ...
01.07.2024 в 17:00
КОНВОКАЦІЯ-2024 ...