Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
«Персональні комунікації»: навчання нових МВА-груп
Головна
/
Новини
/
«Персональні комунікації»: навчання нових МВА-груп
07.07.2023
«Персональні комунікації»: навчання нових МВА-груп

Наприкінці травня у kmbs стартувало навчання двох нових груп — Presidents’ MBA і Executive MBA. А минулого тижня учасники мали свій другий модуль, присвячений персональним стратегіям. Зокрема, вони поспілкувалися з Ольгою Габлюк, експерткою з публічних комунікацій та психології спілкування, засновницею «Школи Красномовства».

За словами Ольги, у центрі комунікації завжди знаходиться інші людина  наш співрозмовник. Не ми, не наш стан, не наші почуття та хвилювання. Тому фокус уваги має бути на іншому, а не на нас: що він відчуває, за чим спостерігає, як поводиться тощо. «Відповідно, ми маємо думати, перш за все, про нього, і тоді зможемо керувати процесом,  каже Ольга Якщо наше завдання  не просто висловитися, а щоб нас правильно зрозуміли, то це зобовязує нас думати про того, хто сприйматиме наші слова». А це означає, що одну й ту саму інформацію ми маємо по-різному доносити до різних людей із різними пріоритетами та системами цінностей.

МВА-учасники поговорили зі спікеркою про вербальні та невербальні складники комунікацій, торкнулися різних аспектів мовленнєвої поведінки, зокрема паузи. «Паузу нічим не потрібно заповнювати!  впевнена викладачка.  Залиште її, вона чудова. Найголовніше  під час паузи тримати доречний вираз обличчя».

Також спікерка познайомила учасників із базовими структурами, які можна використовувати в комунікаціях. Одна з них  модель PREP, яка змушує нас починати з головного. Вона складається з таких етапів: Point (теза), Reason (аргументація), Example (приклад), Point (повторення тези). Ця структура підходить для відповідей на запитання, висловлення своєї думки, надання коментарів журналістам тощо.

Інколи нам здається, що немає жодного значення, як ми виглядаємо і як говоримо, головне  суть того, про що ми говоримо. Але, яка каже Ольга, люди сприймають персоналії. І якщо співрозмовник не сформує позитивне ставлення до вашої інформації, він її не запамятає. «Нелояльність до промовця народжує скептичне ставлення до того, про що він каже. Ми починаємо шукати, що не так. А якщо ж спікер вміє викликати довіру, то він може розраховувати на більшу лояльність»,  упевнена Ольга.

 

kmbs live
22.12.2024 в 16:30
Новий подкаст "Архітектори Систем: Роман Грищук" ...
20.11.2024 в 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 в 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 в 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 в 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...