Запитали у нашої викладачки, як досвід навчання в одній з найкращих у світі шкіл академічних досліджень стає у пригоді в kmbs.
— Марино, розкажіть, як застосовуєте здобуті знання у програмах бізнес-школи?
— З моєї дисертації у програми та курси з внутрішніх комунікацій та культури впроваджую напрацьований мною концепт репутації роботодавця — зокрема структуру, сили впливу та тригери змін. Це — крос-функціональна тема, яка дозволяє краще розуміти взаємозв'язки між PR та HR-функціями.
Також серед численних теорій з мого навчання я використовую Schema Theory, People-Performance Causal Chain, Elaboration Likelihood Model, Leader-Member Exchange Model, Schwartz Basic Values Theory, Employer Branding and Knowledge Model та Four Performance Behaviors, які допомагають структурно розуміти кореляції між ціннісною поведінкою людей та ефективністю бізнесу, між репутацією компанії в очах її лідерів та якість її взаємодії зі стейкхолдерами, системністю HR-процесів та джерелами конкурентної переваги в управлінні людьми, сприйняттям справедливості на роботі та продуктивністю праці.
Моя задача як викладача та наукового лідера низки програм kmbs — допомагати працюючим фахівцям та керівникам застосовувати на практиці провідні наукові моделі з доведеною доказовою базою. Не «що трендово, а що працює».
— Чи побачили у Birkbeck цікаві навчальні практики, які хотіли б взяти для роботи з учасниками kmbs?
— Я однозначно переконалася у важливості ґрунтовної підготовки презентаційних матеріалів, оскільки учасники потім регулярно до них повертаються. Відтак, кожна моя презентація — це методична підбірка наукових моделей та кейсів для їх ілюстрації. З того, що планую впроваджувати — структуровані кейсові дискусії. Це коли група обговорює кейс не лише з застосуванням свого досвіду та матеріалів програми, а за певними вимогами до підготовки рішень та аргументів.
Найближчі програми управлінського розвитку, на яких викладає Марина Стародубська: