На поверсі триває 5-ти денний інтенсив “Літня школа тотального маркетингу”. Навчання розпочинається з верхнього стратегічного рівня, аби правильно налаштувати систему в маркетингу. Отже, в перший день разом з Оленою Мальцевою учасники розбиралися з дизайном маркетингової стратегії. З Сергієм Ноздрачовим працювали з концепцією Jobs to Be Done, аби побачити світ очима клієнта. А Роман Гавриш ділився підходами доказового маркетингу і розповідав про закони маркетингу та модель зростання бренду.
Маркетинг як функція координує всі відділи і драйвить розвиток компанії. Тому “Літня школа тотального маркетингу” починається з фундаментальних запитань:
- В якому бізнесі ми маємо бути?
- Якою має бути пропозиція цінності для нашого клієнта?
- Що ми маємо мати для того, щоб перемагати в цьому бізнесі та ефективно доставляти нашу пропозицію цінності?
Літня школа тотального маркетингу є однією з ключових програм школи та проводиться вже 24 роки поспіль. Це 5 днів нового погляду на клієнта, стратегію, продукти, бренди та наявну систему маркетингу.
На поверсі вже триває командна робота над “живим” кейсом, попереду 3 насичені навчальних дні та захист проєктів. Бажаємо учасникам успіхів з креативними ідеями та проривними рішеннями!