Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Новини
/
Context Talks: Туризм майбутнього
03.08.2021
Context Talks: Туризм майбутнього
Джерело прориву туристичної галузі, її головний атрибут у майбутньому і виклики сьогодення обговорювали під час дискусії «Context Talks: Туризм майбутнього».

 

Джерело прориву туристичної галузі, її головний атрибут у майбутньому і виклики сьогодення обговорювали під час дискусії «Context Talks: Туризм майбутнього» експерти Едуард Мальцев, керівник Presidents’ MBA kmbs, Артем Приходько, генеральний менеджер «Інтерконтиненталь Київ», Маряна Олеськів, голова Державного агентства із розвитку туризму, Віктор Войцеховський, комерційний директор Tickets UA та Ярослав Ємельяненко, засновник компанії «Чорнобиль Тур».

Дискусія точилась навколо трендів туристичної галузі, про які розповів Едуард Мальцев, керівник PresidentsMBA kmbs, а саме:

  1. Острах туристів до подорожей. За даними Booking.com survey 46% туристів бояться подорожувати через контакт із вірусом у громадському транспорті, 53%  — не почувають себе безпечно під час подорожей доки не отримають вакцину. Це впливає на поведінку гравців ринку. Так, наприклад, компанія Emirates встановила виплату 122 у.о. тим клієнтам, у яких діагностовано COVID-19 під час подорожі.
  2. Зміна форматів подорожей. Набуває неабиякого розвитку вітчизняний та внутрішній туризм. Зростання соло-подорожей відбулося у два рази: кількість туристів, що подорожують самі збільшилась з 17% у листопаді 2019 року до 30% у липні 2020 року.
  3.  Диджиталізація туристичної галузі. Управління клієнтським досвідом за допомогою чат-ботів, безготівкових транзакцій тощо.
  4. Cуміщення роботи, навчання та відпочинку workations. 53% туристів надають перевагу поїздкам, які вони можуть дозволити у короткостроковій перспективі.
1 / 2
Едуард Мальцев, керівник MBA SBU
Едуард Мальцев, керівник MBA SBU

Експерти впевнені, що складність ситуації потрібно розглядати через потенційні можливості. «На сьогодні туристична галузь перебуває в зоні турбулентності, без можливості чітко планувати. Тому ми підійшли комплексно до розробки державної цільової програми «Мандруй Україною», метою якої є зосередження на розвитку пілотних регіонах, створенні туристичних спеціальних зон, де буде пільгове оподаткування, привабливі умови для інвестицій», — розповідає Мар’яна Олеськів, голова Державного агентства із розвитку туризму.

Розвиток внутрішнього туризму підтримує й Ярослав Ємельяненко, за його словами наразі потрібно приділяти увагу індустріальному туризму. Регіони, що мають закриті підприємства,  покинуті цехи важкої промисловості повинні стати цікавими для туристів. Туристів завжди цікавить можливість побачити, щось незвичайне. Втім питання індустріального туризму не врегульовано: багато заборон на відвідування діють на подібних територіях. «Я бачу величезну зацікавленість з боку закордонних туристів. Але в нас не має елементарних покажчиків різними мовами, інфраструктури», — уточнює Ярослав Ємельяненко, засновник компанії «Чорнобиль Тур».

1 / 1

З ним погоджується Артем Приходько, генеральний менеджер «Інтерконтиненталь Київ»: «Наразі маємо тренд індивідуальні подорожі. Гостям цікаво бронювати самостійно машину, тур, гіда. Все повинно відбуватися індивідуально із використанням різних мов. А отже туристам потрібна адаптивна інформація. Ми дійсно бачимо майбутнє за індивідуалізацією геть у всьому. У готельній сфері ми йдемо від класичної схеми бронювання номера в залежності від класності: звичайний, покращений, люкс. Ми пропонуємо набір послуг: ліжко, вид з вікна, балкон. На основі цих запитів система буде здійснювати підбір номера».

1 / 1

А для того, щоб мати можливість індивідуалізувати рішення не лише в межах готелю, а й країни експерт вважає за необхідне, щоб бізнес працював прозоро, інфраструктура відповідала очікуванням туристів, а Україна мала промоцію, як туристично цікавої країни. Для того, щоб відповідати вимогам часу, це потребує цифровізації.

Віктор Войцеховський, комерційний директор Tickets UA, пояснює: «Люди звикли жити швидко. Тому аби бути в ринку і створювати своє, ти маєш робити це швидко. Клієнти стають вибагливими. Світ стає цифровим. Цифрова дифузія просто шалена. Час набуває більшу цінність. Зменшення часу відповіді на запит клієнта на 1,5 секунди – збільшує продажі на 10%».

1 / 1

І якщо раніше головним драйвером була ціна, то на сьогодні зручність, надійність та сервіс. Саме вони конкурують із ціною. Технологічні рішення стають простішими для користувачів, але разом з тим істотно складнішими в частині створення.

За цих умов прорив для вітчизняної туристичної галузі вбачається у створенні довіри між бізнесом та державою, постійному діалозі та винайденні смислових рішень.

kmbs live
16.09.2021 в 11:04
"Коли наша державність вбивалася, коли вона нищилася і не існувала, завжди були люди-інституції, які ...
15.09.2021 в 19:05
🇮🇹🇺🇦 Ранок у виїзному навчальному модулі зазвичай починається з рефлексії. Так, знайомство з Італією ...
14.09.2021 в 10:29
"Університет не має бути бідним. Це аксіома", — стверджує Oleksandr Savruk, декан kmbs. І в інтерв'ю ...
13.09.2021 в 15:17
Saluti da Roma! 🇺🇦🇮🇹 Сьогодні розпочався виїзний модуль груп Executive 34 та Executive 35 до Риму. ...
10.09.2021 в 15:00
Тема «Чому бізнес має інвестувати в культуру?» привабила чималу кількість зацікавлених. Обговорити а ...
08.09.2021 в 14:46
4 листопада в kmbs стартує програма з системного мислення. Невпевненість, зависання, повільність. Ч ...
07.09.2021 в 11:42
▪Який зв’язок між тим, що ми думаємо про людей та світ і якістю наших управлінських рішень? ▪Як вия ...
07.09.2021 в 10:41
Парадоксально, але пандемія допомогла багатьом компаніям зруйнувати бар’єри між управлінцями та прац ...