Зустріч відбулась за участі професора kmbs, керівника програм MBAF, викладача MBA та середньострокових програм – Євгена Пенцака.
За словами Євгена поширені сьогодні аналітичні інструменти дозволяють інтегрувати всі дані, які є в компанії і в режимі реального часу давати відповіді практично на будь-яке питання щодо поточного стану бізнесу або перспектив розвитку.
"Засновники бізнесу час від часу мають ставити собі питання: а як добре спрацював кожен напрямок бізнесу? Чи я знаю як зросла його капіталізація? Можливо капіталізація якихось напрямків падає?", - зазначає Євген Пенцак.
Але якщо йдеться не про корпорацію, а про середній бізнес, чи варто компанії витрачати ресурси на аналітику? На думку Євгена Пенцака менші бізнеси за різних обставин можуть мати більше ризиків: “Ми проводимо таку паралель, що коли відбувається якийсь шок на ринку, то менші компанії-човники не мають доброї навігації порівняно з великими кораблями-корпораціями. Відповідно їм значно важче витримати цей шторм”.
Щиро дякуємо учасникам дискусії та кожному, хто долучився та чекаємо вас на наступних подіях!
Запис події доступний на нашому ютуб каналі або за цим посиланням.