Дізнайся першим
Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану
Відкрити kmbs liveОрганізація, яка є частиною міжнародного бізнесу, має балансувати те, що хоче материнська компанія, з тим, що потрібно локальним клієнтам. Це вимагає досконального «розпакування» глобальної візії, розуміння клієнтських ролей, ланцюжка створення цінності — і формування стратегії, що поєднуватиме усі ці елементи.
Про те, як це робить «Caparol Україна», 20 жовтня розповість Віталій Верещагін, генеральний директор компанії та випускник Executive MBA kmbs.
А також поділиться думками про:
— трансформацію розуміння клієнта,
— створення навчальної екосистеми для різних клієнтських ролей,
— результати навчання у kmbs.