Дізнайся першим
Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану
Відкрити kmbs liveОрієнтуватися на те, що після карантину попит на все скоротиться, залишати більш дешеву продуктову лінійку або повністю змінювати фокус -- це підкладати самим собі “свиню”.
Внаслідок таких міркувань один виробник в період карантину хотів закрити виробництво. Виявилося, що проблема - в мотивації людей. Інший виробник хотів скоротити людей та заробітню плату, а виявилося, що потрібно пропонувати каналам продажу викупити сезонні залишки товарів з великим дисконтом.
Таких прикладів дуже багато. А рішення на основі будь-яких припущень будуть слабкими, а інколи навіть фатальними для бізнесу. Адже все, що ми з вами знаємо на даний момент - лише те, що ніхто не знає, як поведе себе споживач і яким насправді буде попит. Відповідно, не потрібно робити різких рухів: скорочувати команду, переорієнтовуватися на дешеві продукти та робити цінові акції. Тоді як і які рішення приймати?
18 травня на вебінарі з Юлією Плієвою (Julia Plieva) ми попрацюємо над актуальними “карантинними кейсами” і відчуємо, як через постановку правильних запитань можна приймати більш потужні рішення. За методологією Теорії Обмежень ми будемо працювати над формалізацією та першими кроками у вирішенні ваших управлінських дилем.
Вебінар проводиться в Zoom, участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації.