Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Стратегія
/
Розвиток бізнесу: що змінювати, а що зберігати?
дати стартів програм
18/5/2020
тривалість
3 Дні
10:00 - 18:00
вартість
13 200 грн
Розвиток бізнесу: що змінювати, а що зберігати?
Стратегії, що ведуть до стійких ринкових та фінансових результатів
Аудиторія програми - засновники, управлінці ТОП-рівня та директори з розвитку, які:
Розуміють, що компанія може досягти більшого розвитку і шукають, в якому напрямку і в який спосіб рухатись далі
Відчувають, що компанія перестає зростати, гальмує, але не до кінця розуміють кореневі причини такого стану
Розуміють, що локальні покращення не призводять до системного результату, а інколи навіть руйнують ядро компанії
Шукають баланс між великою ідею та результатами тут й зараз
Готові розібратись із власними талантами та обмеженнями: чого не вистачає, що не дає рухатись вперед в ролі управлінця?
На виході програми учасники отримають розуміння:
Заради чого розвивати компанію? Що очікують власники та стейкхолдери, а що необхідно бізнесу як системі для розвитку? Пошук спільного інтересу. Як шукати спільний інтерес та визначати спосіб роботи із розбіжностями?
Як визначити потенціал компанії та запас міцності системи? Чи не застаріли наші кореневі компетенції?Чи є в компанії «ядро»? Як його визначати та створювати?
Стратегія розвитку бізнесу: що нове створювати, що змінювати, а що зберегти в компанії, щоб виводити її на стійки ринкові та фінансові результати?
Як балансувати: одночасно зміцнювати ядро компанії і розвивати гнучкість в умовах постійних змін, невизначеності та дефіциту ресурсів?
Як перевести стратегічні рішення в дії?
Усі дні програми - у форматі роботи над власним кейсом / спільне дослідження напрямків та способів розвитку бізнесу
Структура програми
День 1
Заради чого і що створювати? Мотив
18 травня

  • Що стоїть за розвитком компанії в сучасному світі? Поняття бізнес-девелопмент. Часові цикли розвитку: роки, рік, квартал або короткі спринти
  • Заради чого? Візія розвитку. Світові бенчмарки бізнес-моделей
  • Що очікують власники та стейкхолдери, а що необхідно компанії як системі для розвитку? Пошук спільного інтересу та розуміння, як працювати із розбіжностями
  • Хто ми за корінням і де ми зараз? Оцінка стану та потенціалу компанії: бізнес-результатів та бізнес-моделі, ядра компанії та стратегічних активів
  • Наскільки вистачить потенціалу ядра компанії? Чи не застарілі кореневі компетенції?

День 2
Як обрати правильний напрямок розвитку? Напрямок
19 травня

  • Те, що приводить до провалу: нерозуміння клієнтів розвитку та їх інтересів. Як з цим працювати?
  • Формування команди розвитку. Як?
  • Як визначити сфери для створення нового, збереження та змін в компанії?
  • Стійкий розвиток. Створення ядра компанії. Три горизонти зростання. Як підсилити ядро та не «загратись в зміни»?
  • Вибір стратегії бізнес-девелопменту: операційні удосконалення, зміна бізнес-моделі, трансформація компанії, антикриза або все з нуля?
  • Як зробити розвиток результативним?
  • Вибір технологій розвитку, які варто використовати: управлінські, виробничі та цифрові.
  • Бюджет на розвиток (враховуючи час команди). Чи варто все детерминувати бюджетом?
  • Комунікація розвитку. Як планувати ефект, аудиторію та форму?
  • Запрошений спікер

 

День 3
Як розвивати компанію? Дії
20 травня

  • 4 моделі бізнес-девелопменту в стилі лідерства. На який поставити?

“Економіка в центрі”: рух через «бізнес-модель - монетизація»

“Організація в центрі”: рух через призму організаційної культури, ідеї

“Клієнт в центрі”: рух через потреби споживача, маркетмейкерство

“Технології в центрі”: рух через призму нових технологій

 

  • Діагностика власного управлінського стилю. Як я вплину на розвиток компанії?
  • Природа дій. Чи відрізняються ініціативи з розвитку від стартапів?
  • Підхід lean-start-up у запровадженні розвитку
  • Проектування «прототипів змін». Симуляція: тестування спроможності компанії створювати нове або змінюватись. Підготовка до втілення масштабних ініціатив
  • Розробка плану дій: двотижневі спринти

Викладачі
Оксана Щегельська детальніше
Adjunct professor
Тимур Король детальніше
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
13 200 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Марія Франовська
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live