Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Стратегія
/
Розвиток бізнесу: що змінювати, а що зберігати?
дати стартів програм
19/10/2020
формат
3 Дні
10:00 - 18:00 ᠌ ᠌ ᠌᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ Можлива участь офлайн і онлайн
вартість
15 000 грн
Розвиток бізнесу: що змінювати, а що зберігати?
Що потрібно компанії для розвитку саме зараз: трансформація, операційні вдосконалення, посилення ядра компанії чи все з нуля?
Засновники та менеджери ТОП-рівня, які:
Шукають стратегії, які ведуть до проривних ринкових та фінансових результатів
Відчувають, що компанія перестає зростати, гальмує, але не до кінця розуміють причини такого стану
Мають багато ідей розвитку компанії, але не знають, як з ними працювати: як обрати та на що ставити
На виході програми учасники отримають розуміння:
Що необхідно бізнесу як системі для розвитку, а що очікують власники та стейкхолдери? Пошук спільного інтересу. Як шукати спільний інтерес та визначати спосіб роботи із розбіжностями?
Як визначити потенціал компанії та запас міцності системи? Чи не застаріли наші кореневі компетенції?Чи є в компанії «ядро»? Як його визначати та створювати?
Стратегія розвитку бізнесу: що нове створювати, що змінювати, а що зберегти в компанії, щоб виводити її на стійки ринкові та фінансові результати?
Як балансувати: одночасно зміцнювати ядро компанії і розвивати гнучкість в умовах постійних змін, невизначеності та дефіциту ресурсів?
Як перевести стратегічні рішення в дії?
Усі дні програми - робота над власним кейсом, постійний зворотній зв'язок, дискусія у групі з 20-ти топ-менеджерів
Структура програми
Частина 1 - 19 жовтня
Заради чого і що створювати? Мотив

  • Що стоїть за розвитком компанії в сучасному світі? Поняття бізнес-девелопмент. Часові цикли розвитку: роки, рік, квартал або короткі спринти
  • Заради чого? Візія розвитку. Світові бенчмарки бізнес-моделей
  • Що очікують власники та стейкхолдери, а що необхідно компанії як системі для розвитку? Пошук спільного інтересу та розуміння, як працювати із розбіжностями
  • Хто ми за корінням і де ми зараз? Оцінка стану та потенціалу компанії: бізнес-результатів та бізнес-моделі, ядра компанії та стратегічних активів
  • Наскільки вистачить потенціалу ядра компанії? Чи не застарілі кореневі компетенції?

Частина 2 - 20 жовтня
Як обрати правильний напрямок розвитку? Напрямок

  • Те, що приводить до провалу: нерозуміння клієнтів розвитку та їх інтересів. Як з цим працювати?
  • Формування команди розвитку. Як?
  • Як визначити сфери для створення нового, збереження та змін в компанії?
  • Стійкий розвиток. Створення ядра компанії. Три горизонти зростання. Як підсилити ядро та не «загратись в зміни»?
  • Вибір стратегії бізнес-девелопменту: операційні удосконалення, зміна бізнес-моделі, трансформація компанії, антикриза або все з нуля?
  • Як зробити розвиток результативним?
  • Вибір технологій розвитку, які варто використовати: управлінські, виробничі та цифрові.
  • Бюджет на розвиток (враховуючи час команди). Чи варто все детерминувати бюджетом?
  • Комунікація розвитку. Як планувати ефект, аудиторію та форму?

 

Частина 3 - 21 жовтня
Як розвивати компанію? Дії

  • 4 моделі бізнес-девелопменту в стилі лідерства. На який поставити?

         “Економіка в центрі”: рух через «бізнес-модель - монетизація»

         “Організація в центрі”: рух через призму організаційної культури, ідеї

         “Клієнт в центрі”: рух через потреби споживача, маркетмейкерство

         “Технології в центрі”: рух через призму нових технологій

 

  • Діагностика власного управлінського стилю. Як я вплину на розвиток компанії?
  • Природа дій. Чи відрізняються ініціативи з розвитку від стартапів?
  • Підхід lean-start-up у запровадженні розвитку
  • Проектування «прототипів змін». Симуляція: тестування спроможності компанії створювати нове або змінюватись. Підготовка до втілення масштабних ініціатив
  • Розробка плану дій: двотижневі спринти

Викладачі
Оксана Щегельська детальніше
Adjunct professor
Тимур Король детальніше
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджеркою програми про внутрішній запит та очікування від навчання. Також ви можете просто поставити питання про усі деталі навчання: від контенту до організаційних моментів, проконсультуватись чи підходить вам особисто ця програма. Контактні дані - нижче
вартість
15 000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Юлія Найдич
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
21.10.2020 в 08:38
«Ніколи не погоджуйтесь на посереднє: продукти, бренди, сервіс». Перед стартом 20-ї «Школи Маркетинг ...
20.10.2020 в 14:30
Нещодавно учасники PMBA-20 та 21 повернулись з Харкова. Під час виїзного модулю вони розбирали кейси ...
19.10.2020 в 14:48
Розуміючи системну логіку, ми можемо впливати на речі, які є більшими, ніж ми. Адже починаємо бачити ...
19.10.2020 в 09:39
Коли ми чуємо про зараження, то уявляємо хвороби або вірусний онлайн-контент. Однак спалахи можуть в ...
17.10.2020 в 07:00
Нагадуємо, що завершується набір на програму Master in Business Analytics and Finance. Це програма д ...
16.10.2020 в 16:13
14 жовтня, в День українського козацтва, у Батурині презентували повне видання Літопису Самійла Вели ...
15.10.2020 в 14:51
Вже 405 років Києво-Могилянська академія гартує лідерів нації, плекає українські цінності й традиції ...