Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Статті
/
Ефективність у найскладніших умовах: військовий досвід випускника kmbs
19.12.2024
26
5хв
Ефективність у найскладніших умовах: військовий досвід випускника kmbs
ALUMNI
Сьогодні війна вимагає не лише фізичної сили, сміливості, а й інноваційних підходів. Військові лідери повинні бути не лише стратегами, але й агентами змін. Ми поговорили з нашим випускником, менеджером із маркетингу компанії «Тева Україна», нині офіцер відділення медичного постачання Третьої окремої штурмової бригади Дмитром Лішенком про організацію армійських процесів, ухвалення рішень і про те, як знання з бізнесу допомагають у військовій сфері. Як системне мислення та глибока мотивація підтримують енергію та ефективність у найскладніших умовах ― в нашій статті.

Як ви впроваджуєте зміни у війську? Що вам допомагає?

Великий плюс – є певна культура, яку я люблю. Це серйозний факт, що мотивує. Люди, трансформовані цією культурою, можуть створювати потужну синергію. Ми замотивовані, тому кожен застосовує свій бекграунд до якоїсь справи: медицини, БпЛА, всього, що завгодно. Ідеї запроваджують просто на місці в будь-який спосіб. Ми всі в колаборації завдяки мотивації. Азовська ідеологія об’єднує військові формування, політичні сили, громадські та волонтерські організації. І коли все це взаємодіє із суспільством, тоді виростає екосистема. У цьому ключ до успіху, певно. Відбуваються суспільні та військові процеси, схожі на бізнесові.

 

Як би ви описали культуру третьої штурмової, і яким чином будується довіра?

Це така змішана культура вікінгів та супервоїнів. Ми жартуємо, що це безумство й відвага.

Ніхто не сумнівається, що штурмовик ― це клієнт.

Всі інші є тими, хто надає цінність штурмовику. Є певна ідеологічна база, компонента від керівництва бригади. Друга частина ― це люди, які беруть участь у небезпечних бойових діях. Ці два фактори утворюють вікінгський приклад. Загалом існують дві касти: політична і штурмова, які впливають на всі інші.

 

Враховуючи таку культуру і ваше середовище, яким чином вам вдається досягати всіх поставлених цілей? 

У нас виникла трішечки “махновщина”. У нашій команді три медики, і ми одразу розподілили зони відповідальності як три менеджери. Працюючи у своїй галузі, кожен став експертом. Це горизонтальна система.

 

Як ви ухвалюєте рішення, враховуючи те, що на війні це треба робити швидко?

Зазвичай використовуємо ізраїльську систему. Ми сідаємо, просто розмовляємо, сперечаємось, і робота стає більш схожою на воркшоп, а не на нараду. Це дуже відрізняється від російсько-радянського підходу.

 

Згадуючи про те, хто ваш клієнт, можете пояснити, яку цінність конкретно ви бачите, як вона створюється?

Якщо людині треба йти штурмувати щось, критично важливо, щоб вона знала, що в неї надійний бронежилет, командир, медики, які будуть рятувати. Все має бути надійне і підраховане. Таким чином ми даємо впевненість. Коли вони знають, що в найкращих Збройних силах є все, то воюють якнайкраще. Цінність ― це впевненість.

 

Можливо, є ще якісь речі, про які ми не поговорили з погляду екосистеми, клієнтів, цінностей, що вам допомагають розв’язати якісь питання, спертися концептуально на щось?

Я і зараз застосовую системне мислення, яке ми вивчали в kmbs. Відбулась певна профдеформація, і я завжди цим користуюся. Сидиш і думаєш: ага, якщо так складені кульки, вони так будуть взаємодіяти, вони до чогось можуть призвести. А якщо їх перетасувати, було б інакше. Проте є проблема ― форс-мажори. Я не знаю бізнесу, в якому стільки форс-мажорів. Усе це поєднується з тим, що є певна таємничість всіх процесів.

 

Говорячи про складність прогнозування, як вам вдається будувати процеси, якщо ви до кінця не можете зрозуміти, що відбудеться?

По-перше, накопичується досвід. По-друге, всі й так готові, начхати на здоров'я. У когось кров із носа, а він далі працює. У бізнесі ніхто не буде так працювати на межі, а тут народ так робить.

І коли ти не впевнений, то зроби запас. Ну і ще, мабуть, постійна внутрішня готовність до якогось форс-мажору. Завжди готові, завжди треба бігти.

 

Зважаючи на ваш досвід, який ви накопичили, що ви хотіли б розказати або порадити?

Загальна порада ― це критично мислити, критично підходити. Друга порада ― не боятись, мати своє бачення, наполягати на ньому.

kmbs live
20.11.2024 в 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 в 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 в 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 в 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 в 14:00
Людський капітал: пошук та розвиток команди ...