Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Статті
/
Органіка – це щирість: як «Дунайський Аграрій» завойовує ринок органічної продукції
04.07.2021
1470
13хв
Органіка – це щирість: як «Дунайський Аграрій» завойовує ринок органічної продукції
ALUMNI
Органічні продукти – навіть прості овочі та фрукти, не кажучи вже про кавуни кубічної форми – досі є чимось незвичним для більшості українців, тому зростати на цьому ринку непросто. Але саме цей шлях обрали Роман Дяжук та Павло Барбашов, співвласники компанії «Дунайський Аграрій» та учасники програми Presidents’ MBA kmbs. Вони розповіли про те, з якими викликами стикаються та як їх вирішують, про «ринкове просвітництво» і популяризацію органічної продукції.
kmbs live
22.04.2024 в 17:06
Трансформаційні зміни: Вікторія Ковальчук, Alterra group ...
17.04.2024 в 15:42
Доказовий маркетинг: модель розвитку бренду | Роман Гавриш ...
20.02.2024 в 10:37
Новий подкаст Radio kmbs з нашою adjunct professor Оксаною Щегельською ...
13.02.2024 в 12:29
PMBA-25 group visited the exhibition of works by Hanna Sobachko-Shostak, "Eyes of Flowers" ...
13.02.2024 в 12:20
Новий подкаст Radio kmbs "Як малим та середнім бізнесам переходити в корпоративне управління?" ...
25.11.2023 в 16:30
«Ви маєте детально продумати історію свого бренду і розповісти її. Все, що ви не розкажете, додумают ...
24.11.2023 в 16:37
Від бізнесів, які працюють з кроскультурними командами або виходять на світові ринки, ми часто чуємо ...
24.11.2023 в 12:25
Як довелося переформатувати бізнес, аби він вижив, та чи вийшло зробити з лимона лимонад – розповіда ...