Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Статті
/
Як бізнес працює під час війни. Епізод 7. Павло Овчинніков
29.06.2022
1719
2хв
Як бізнес працює під час війни. Епізод 7. Павло Овчинніков
Стратегія. Бізнес-Модель. Системи
Дві третини українських дітей від початку повномасштабної війни стали вимушеними переселенцями. Вони залишили свої кімнати, ліжечка, іграшки, їх розлучили з друзями та рідними людьми. У їхніх очах сльози, а в маленьких серцях поселився страх. Як людина, справою життя якої є робити дітей щасливими, Павло Овчинніков знав, що робити в цій ситуації, — рятувати дитинство. Як співвласник великого бізнесу (компанії KIDDISVIT), він одразу почав це робити швидко і системно.

До війни його організація готувалася: завчасно збирала кошти, відтерміновувала частину платежів (за згоди контрагентів) та знижувала витрати. Це дозволило у перший же день після повномасштабного вторгнення виплатити працівникам зарплату.

Світовий ринок іграшок вже 24 лютого дізнався про ситуацію в Україні, зокрема і з листів Павла партнерам та його допису в LinkedIn. Багато лідерів ринку іграшок підтримали Україну, припинивши роботу на російському ринку, передавши грошову та гуманітарну допомогу нашій державі, подекуди — суми від десяти тисяч до мільйонів доларів. Переважно іноземні партнери перераховували гроші до світових гуманітарних організацій на зразок The Toy Foundation, Red Cross та Save the Children, але не лише туди — також вони надавали допомогу благодійному фонду «Помагаємо», до наглядової ради якого входить і Павло.

Ще у перші дні війни компанія KIDDISVIT відправила до лікарні «Охматдит» майже весь запас підгузків зі свого складу у Києві, бо у лікарні виникла термінова потреба, а у місті — катастрофічний дефіцит. Були закриті магазини, аптеки та ТЦ. Підгузки довелося доставляти під час комендантської години, у супроводі загону ТРО.

А 28 лютого завдяки зусиллям Павла, його родини та працівників у Дніпрі відкрили шелтер для вимушених переселенців. Лише за декілька днів облаштували приміщення, знайшли матраци та подушки й створили 120 спальних місць. Також волонтери-працівники KIDDISVIT знайшли одяг для переселенців, обладнали душові кімнати, кухню, пральню, організували реєстрацію. Цей шелтер діє і нині. За чотири місяці прийняв тисячі людей: сім’ї, діти, люди похилого віку. І кожна людина зі своєю трагічною історією.

Склад компанії у Дніпрі став гуманітарним штабом. Працівники-волонтери приймають тут фури з гуманітарними вантажами, сортують речі (від продуктів до медикаментів) й відправляють туди, де вони найбільше потрібні: в будинки-інтернати, пологові, лікарні, шелтери тощо. Налагодити роботу допоміг досвід KIDDISVIT у сфері логістики та організації процесів. Так компанія прийняла вже 22 фури гуманітарної допомоги.

Також Павло та його родина співпрацюють з координаційним штабом волонтерів Дніпра й допомагають закуповувати потрібні речі. Зокрема, Овчиннікови допомогли закупити 50 електрогенераторів, 100 бензопил, метал для бронежилетів та чимало іншого. Так спостерігаючи за інформаційними проблеми переселенців, виникла ідея створити онлайн-платформу, яка б стикувала тих, хто потребує конкретної допомоги, з тими, хто її може надати. Реалізували ідею у вигляди чат-боту «Як ти?» в Телеграм. Коли чат-бот запустили, то за перші ж два дні в ньому зареєструвалися 2,5 тисячі осіб, які зробили 25 тисяч запитів. Чат-бот надає інформацію про те, де біженці можуть знайти прихисток, отримати гуманітарну, медичну, психологічну та інші види допомоги і все це у смартфоні.

Бізнес KIDDISVIT продовжує працювати, і у певний момент Павло змушений був сфокусуватися на роботі компанії, вийшовши з деяких волонтерських процесів. Інтернет-магазин відновив роботу вже 11 березня так само як і мережа магазинів MYplay, дистрибуція KIDDISVIT не припиняла свою роботу. У травні компанія змогла вийти на 52% показників довоєнного часу, березень закінчили на рівні 25%.

Іграшки потрібні дітям навіть під час війни. Тому у свій День народження Павло відмовився від подарунків, натомість оголосив про збір коштів на іграшки. Отриману суму — він подвоїв, й на ці гроші закупив іграшки для літа дітям-підопічним Благодійного фонду «МАМА плюс Я». Дарували їх символічно — у День захисту дітей.

Ще багато проектів зроблено за цей час, частина з яких разом зі світовими партнерами та гуманітарними фондами.

Разом із Save The Children — облаштовані дитячі куточки у центрах допомоги «Я Маріуполь». З фондом The Toy Foundation впровадили програму допомоги переселенцям з дітьми. Так у перший місяць більше 1000 сімей отримали допомогу. Зараз співпраця з фондом продовжується — є конкретні плани допомоги на червень та липень.

Працює компанія і з психологічним станом дітей — так діти з шелтерів Дніпра, Львова та лікарні «Охматдит» отримали антистрес набори, які допомогли дітям висловити, що вони відчувають всередині, зрозуміти свої почуття. У кожний набір з гуманітарною допомогою окрім продуктів харчування та товарів гігієни, KIDDISVIT обов’язково додає іграшку. Іграшка дає багато позитивних емоцій дітям — це свідчить про те, що дуже важливо підтримувати сім’ї переселенців не тільки їжею та грошима. Тому що саме іграшка дозволяє дитині стабілізуватися, повернутися у дитинство. Обійнятися, погратися з улюбленою іграшкою та відволіктися від тієї важкої ситуації у якій вони опинились.

«Наші діти вчать нас вірити у диво, вірити у перемогу, вірити у краще, – говорить Павло.

Я сподіваюся, що незабаром яскраві емоції, дитячий сміх, безтурботність і радість знову наповнять наше повсякденне життя».

 

 

 

 

kmbs live
20.02.2024 в 10:37
Новий подкаст Radio kmbs з нашою adjunct professor Оксаною Щегельською ...
13.02.2024 в 12:40
Набір на MBA триває! Старт 23 травня ...
13.02.2024 в 12:29
PMBA-25 group visited the exhibition of works by Hanna Sobachko-Shostak, "Eyes of Flowers" ...
13.02.2024 в 12:20
Новий подкаст Radio kmbs "Як малим та середнім бізнесам переходити в корпоративне управління?" ...
25.11.2023 в 16:30
«Ви маєте детально продумати історію свого бренду і розповісти її. Все, що ви не розкажете, додумают ...
24.11.2023 в 16:37
Від бізнесів, які працюють з кроскультурними командами або виходять на світові ринки, ми часто чуємо ...
24.11.2023 в 12:25
Як довелося переформатувати бізнес, аби він вижив, та чи вийшло зробити з лимона лимонад – розповіда ...
23.11.2023 в 18:04
«Ми дуже часто працюємо з цифрами, походження яких не розуміємо. Тому перша теза курсу – побудувати ...