Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Новини
/
Як дбати про репутацію під час кризи?
02.04.2020
Як дбати про репутацію під час кризи?
Поради викладачки kmbs Марини Стародубської.

2 квітня під час вебінару із Мариною Стародубською говорили про те, що таке репутація, як компаніям вберегти її під час кризи та чому однакові рішення українських бізнесів сприймаються аудиторією по-різному.

Загалом серед факторів «репутаційного» успіху — завчасна робота із репутацією ще до кризи, швидка реакція на скарги, відкритість до зауважень та регулярна інформаційна робота.

Але що робити, аби вберегти репутацію під час кризи? Марина запропонувала такий алгоритм:

1) Визначте, що реально відбувається із вашим бізнесом;

2) Сформулюйте зв’язну позицію про стан та дії компанії і поясніть її працівникам. Для зовнішньої комунікації можна написати відповіді на поширені запитання і викласти у публічний доступ;

3) Зафіксуйте, які зовнішні люди та організації для вас пріоритетні та налагодьте із ними регулярний зв'язок;

4) Перестаньте брехати і ховатися — це все одно помітно. Також не вдавайтеся до сумнівних заходів (приховані комісії, дрібний шрифт, невиконання зобов’язань без попередження тощо);

5) Говоріть із працівниками відкрито про непопулярні заходи. А також про те, що для них змінюється, як вони будуть убезпечені на роботі, як вони можуть бути корисними компанії віддалено. Починайте непопулярні заходи із верхніх рівнів організації;

6) Не приховуйте проблем — залучайте працівників та клієнтів до їх розв’язання. Напишіть, поговоріть, зустріньтесь із важливими людьми та поясніть, що у вас відбувається, як це вплине на відносини.

7) Та наостанок — менше пафосу, більше турботи 😉

 

Марина Стародубська — ад’юнкт-професор kmbs з 2010 року: управління репутацією, внутрішні комунікації, кризові комунікації, крос-культурні комунікації. Керуючий партнер консалтингової компанії TLFRD з 2006 року. Географія клієнтів Марини: США, континентальна Європа, Великобританія, Центральна Європа, Центральна Азія, Кавказ, Скандинавія, Китай, Корея, Туреччина, Східна Азія. Проводила навчання для топменеджерів і фахівців Huawei, SoftServe, Bayer, Kernel, Mondelez International, European Investment Bank, Nova Poshta, DTEK, Deloitte, Astarta, Danfoss, Contour Global, Naftogaz Ukraine та ін.

kmbs live