Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Новини
/
Учасники MBAF-11 та  MBAF-12 розробили цілісні концепції стратегічного розвитку підприємства «Дунайський Аграрій»
27.04.2021
Alumni
kmbs Impact Visit
Учасники MBAF-11 та  MBAF-12 розробили цілісні концепції стратегічного розвитку підприємства «Дунайський Аграрій»
Такі підсумки навчального візиту управлінців до міста Ізмаїл.

Питання оцінки вартості української землі сільськогосподарського призначення є на сьогодні особливо актуальним у зв’язку з відкриттям ринку землі для фізичних осіб, починаючи з 1 липня 2021 року. Існує багато факторів, які впливають на комерційну вартість землі сільськогосподарського призначення, зокрема, якість ґрунту, можливість організації поливу, цілісність земельної ділянки, наявність складської та транспортної логістики, загальний стан економічного розвитку країни, ціни на аграрну продукцію на світових біржах, динаміка зміни кліматичних умов тощо.

Саме оцінка вартості землі сільськогосподарського призначення на прикладі аграрного підприємства «Дунайський Аграрій», що вирощує фрукти, овочі, зернові та олійні культури органічним способом і було основною навчальною метою виїзного модулю груп MBAF-11 та MBAF-12 до м. Ізмаїл. Під час візиту учасники працювали над розробкою стратегічного розвитку компанії «Дунайський Аграрій» і здійснювали інвестиційну оцінку того, як стратегія впливає на вартість бізнесу, а також досліджували як використання фінансових інструментів та страхових контрактів впливає на його ефективність.

Показово, що управляючими партнерами цього бізнесу є випускники Києво Могилянської Бізнес-Школи Роман Дяжук і Павло Барбашов, які ставлять перед собою високу і благородну мету: підвищити якість продуктів харчування українців шляхом споживання здорових органічних овочів та фруктів, а також різного роду снекової продукції та дитячого харчування, що виготовлена з органічних культур.

Для роботи над цим цікавим кейсом учасники поділились на три групи, які розробляли різні концепції стратегічного розвитку компанії, різні маркетингові стратегії, різні способи залучення партнерського і боргового фінансування, різні підходи до використання фінансових та страхових продуктів.

У результаті команди презентували цілісні концепції розвитку бізнесу і зробили його інвестиційну оцінку з врахуванням розроблених ними стратегій. Ці презентації високо оцінили партнери бізнесу і взяли короткий час на роздуми щодо подальшого розвитку свого бізнесу.

_____

Дякуємо викладачу kmbs та керівнику програми MBAF Євгену Пенцаку за цікаву рефлексію про візит!

 

1 / 7
kmbs live
23.04.2021 в 08:00
Вже 15-16 травня відбудеться UKRAINIAN DIGITAL FORUM 2021 — найбільша маркетингова онлайн-конференці ...
22.04.2021 в 13:56
На програмі «СЕО Development Program» Сергій Ноздрачов викладає курс «Performance management». Perf ...
22.04.2021 в 12:26
Регулярність зворотного зв'язку є рисою ідеального керівника для 65% усіх категорій фахівців в Украї ...
21.04.2021 в 15:40
Як тільки ми розуміємо систему як те, з чим працюють управлінці, ми отримуємо спроможність цим управ ...
21.04.2021 в 11:52
? Від здатності людей у компанії трансформувати власне мислення та швидко розвивати нові навички зал ...
21.04.2021 в 09:54
▪Чи розуміють наші співробітники свою зону відповідальності та вклад у місію компанії? ▪Яку поведінк ...
21.04.2021 в 06:00
Tatiana Grinuova, Олексій Басан, Diana Popova, Arsen Zhumadilov, Владислав Грезєв та Oksana Bolyuk с ...
20.04.2021 в 15:00
Лекція Наталії Лигачової «Еволюція медіаспільноти незалежної України». Це четверта серія відеолект ...