Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
«Зміцнення членських бізнес-об’єднань  малого та середнього бізнесу в Україні» триває
Головна
/
Новини
/
«Зміцнення членських бізнес-об’єднань малого та середнього бізнесу в Україні» триває
26.05.2022
«Зміцнення членських бізнес-об’єднань малого та середнього бізнесу в Україні» триває
Відновлено навчання в рамках спільного проєкту Києво-Могилянської бізнес-школи та ПРООН «Зміцнення членських бізнес-об’єднань малого та середнього бізнесу в Україні» у співпраці з Міністерством економіки України і за підтримки Швейцарії.

Цей проєкт спрямовано на прискорення розвитку сектора ММСП шляхом зміцнення потенціалу членських бізнес-об'єднань (БО).

20 та 21 травня, після декількох місяців паузи, учасники проєкту зібралися на 6 навчальний модуль в онлайн середовищі.

Навчальний модуль в нових умовах Едуард Мальцев розпочав словами: «В умовах суцільної невизначеності, коли ми багато чого не знаємо, єдиний шанс вийти на працюючі рішення — навчитись. Часто для того, щоб навчитись  треба створити нове розуміння і нове пояснення.  Почути одне одного, зрозуміти, що відбувається «в полях», коректно узагальнити, вийти на висновки, які будуть корисні  нам усім  наша з вами задача»

Учасники зазначили, що в війну ми увійшли практично одразу після пандемії, а отже, виявились готовими до дистанційної роботи та дистанційного навчання, якби сумно не звучало  ми готові до гіршого. З однієї кризи ми одразу увійшли в іншу, в умовах якої маємо знаходити рішення для наших БО і для бізнесів членів наших БО. Учасники проєкту разом міркували про те, як змінились умови ведення справ та потреби членів бізнес-об’єднань в нових умовах, як змінюється роль та місія бізнес-обєднань в поточному моменті та в період відновлення.

Разом з Оленою Сапожковою учасники шукали відповіді на важливі для бізнес-об’єднань питання: яким має бути членство в бізнес-об’єднаннях в нових умовах: в періоди війни та відновлення країни; як виглядають стратегії фінансування та які з них необхідно обрати. Український бізнес все частіше говорить про те, що його цікавлять правила гри.  Не пристосування до правил гри, а участь у їх створенні  разом з іншими гравцями, створюючи сприятливі умови для всебічного  розвитку країни. При цьому зовнішні  безпекові  умови мають поєднуватись з внутрішніми готовністю грати за новими правилами і брати на себе відповідальність за долю країни. Якщо залишити старі правила, то інтерес до України згасне дуже швидко. Нові умови як новий суспільний договір мають стати результатом діалогу  перш за все між економічно активними суб’єктами  бізнесом, громадянським суспільством та державою. Цей діалог необхідно вести, задаючи нову інтонацію, показуючи, що бізнес готовий мислити державницькими категоріями. Роль бізнес-об’єднань в формуванні нового суспільного договору не можна переоцінити. Саме бізнес-об’єднання акумулюють та висловлюють думку бізнесу та виступають важливою комунікаційною ланкою між бізнесом, державою та суспільством.

kmbs live
22.04.2024 в 17:06
Трансформаційні зміни: Вікторія Ковальчук, Alterra group ...
17.04.2024 в 15:42
Доказовий маркетинг: модель розвитку бренду | Роман Гавриш ...
20.02.2024 в 10:37
Новий подкаст Radio kmbs з нашою adjunct professor Оксаною Щегельською ...
13.02.2024 в 12:29
PMBA-25 group visited the exhibition of works by Hanna Sobachko-Shostak, "Eyes of Flowers" ...
13.02.2024 в 12:20
Новий подкаст Radio kmbs "Як малим та середнім бізнесам переходити в корпоративне управління?" ...
25.11.2023 в 16:30
«Ви маєте детально продумати історію свого бренду і розповісти її. Все, що ви не розкажете, додумают ...
24.11.2023 в 16:37
Від бізнесів, які працюють з кроскультурними командами або виходять на світові ринки, ми часто чуємо ...
24.11.2023 в 12:25
Як довелося переформатувати бізнес, аби він вижив, та чи вийшло зробити з лимона лимонад – розповіда ...