Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Новини
/
Реальність українського туризму
01.07.2021
Partnerships
Реальність українського туризму
Клієнтоорієнтованість повинна стати головною ціллю реформи галузі: туристичні місця мають говорити з відвідувачем однією мовою та дарувати нові враження, яких він прагне.
30 червня в рамках Top Talks Арина Сатовська, випускниця ЕМВА kmbs і голова ГО Community, спілкувалася з Мар'яною Олеськів, очільницею Державного агентства розвитку туризму України про реалії та перспективи української туристичної галузі.
 
«Турист повинен бути найвищою цінністю та головним клієнтом і в наших музеях, і в місцях історичних пам'яток, і в заповідниках. Наразі, головним клієнтом наших музеїв є так званий «мертвий художник», завзято оберігаючи якого, персонал музею буквально відлякує молоде покоління», — зауважила Мар'яна.
 
Клієнтоорієнтованість повинна стати головною ціллю реформи галузі: туристичні місця мають говорити з відвідувачем однією мовою та дарувати нові враження, яких він прагне.

Аби зрозуміти потреби людей, які вирішили подорожувати Україною, треба мати про них хоч якусь інформацію. Відсутність даних про місця, кількості їх відвідувачів та про саму людину, що завітала на локацію — основна риса українського туристичного бізнесу. Управлінець в цій галузі повинен мати доступ до статистичних даних, аби використовувати їх для якісної трансформації власного бізнесу. Розвиток нових туристичних напрямів можливий лише за рахунок розуміння головних потреб гостя: нові емоції, знайомство з культурою та гастрономічні відкриття.

Український туризм має перспективи такого розвитку не тільки у зв'язці Київ-Львів-Одеса, а й в усіх регіонах. Якщо зробити сервіс в регіональних туристичних місцях людиноцентричним, а послуги та товари більш автентичними — саме це допоможе відвідувачу краще відчути місцевість та отримати задоволення від подорожі.
kmbs live
01.11.2024 в 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 в 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 в 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 в 14:00
Людський капітал: пошук та розвиток команди ...
23.07.2024 в 12:00
Економічна інженерія як рушій економічного зростання ...