Стартапам властиві нестандартні та інноваційні рішення, відкритість до помилок і тестування нових гіпотез, існування в умовах невизначеності та постійна адаптація бізнес-моделей.
Щоб дослідити, як зрілому бізнесу можуть стати у нагоді переваги стартап-культури, групи Presidents’ MBA-19 та Presidents’ MBA-20 завітали із навчальним кейсом до Lift99 Kyiv Hub.
Під час візиту вони перейняли роль інвесторів, яким презентували свої проєкти засновники трьох українських стартапів. Серед них, зокрема, були: 1) вебплатформа для взаємодії з дизайнерами, які виконають технічне завдання клієнта протягом одного робочого дня; 2) додаток для передзамовлення страв і бронювання столика у обраному закладі; 3) сервіс аналітики діджитал-маркетингу та продажів.
Учасники Presidents’ MBA досліджували, наскільки ідеї є актуальними, чи команда впорається з їх реалізацією, які перспективи масштабування та ключові ризики у кожному з випадків. А також пропонували рішення для підсилення представлених продуктів.
На завершення кейсу кожен із учасників Presidents’ MBA вирішував, як розподілить 50 тис. доларів інвестицій між трьома проєктами.
Зустріч відбулась у Lift99 Kyiv Hub не випадково, адже хаб є центром тяжіння для українських та міжнародних стартапів. Представництва Lift99 в Естонії та Україні — це осередки для обміну досвідом, пошуку однодумців та інвесторів для втілення своєї ідеї. Цьому сприяють різноманітні події для резидентів та глобальна мережа засновників і партнерів Lift99.
Незабаром учасники навідаються до Естонії та Швеції, щоб дослідити підприємницьку культуру цих країн і побачити, як на практиці втілюється концепція cogrowing спільнот.