Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Новини
/
Маркетингові комунікації у період кризи
16.04.2020
Маркетингові комунікації у період кризи
Поради викладача kmbs Романа Гавриша.

16 квітня під час вебінару Роман Гавриш розповів, що варто і не варто робити у маркетингових комунікаціях у період кризи.

Декілька аспектів, на які слід звернути увагу:

✅ Коли ви намагаєтесь адаптуватись під час кризи, пам’ятайте про послідовність у комунікаційних повідомленнях. Якщо ви продаєте молоко, акцентуйте на цьому, а не пишіть натомість «Сидіть вдома». Адже споживачі не тільки не запам’ятають, що ви такий молодець, а й можуть присвоїти ваші повідомлення іншому бренду, якому більш притаманний такий стиль комунікації.

✅ Не варто змінювати свій tone of voice під час кризи. Якщо ви це зробите, ймовірність бути впізнаваним серед інших брендів знижується, вас можуть сплутати з кимось іншим.

✅ Маркетинг — це єдине, що може протримати вас у цей період, тому першочергово скорочувати витрати на маркетинг не варто. У поворотні моменти може виникати потреба змінити продукт, і за це відповідає маркетинг, адже розуміє, що потрібно ринку зараз.

✅ Також не варто скорочувати свою присутність у публічному полі, адже комунікації приводить вам клієнтів, хоч це і не так помітно. Ключове у комунікаціях під час кризи — не «просісти» порівняно з конкурентами, щоб не втратити свою долю ринку.

✅ Безкоштовний контент ніколи не зможе стати платним, але може призвести до купівлі повноцінного продукту. Тому безкоштовно треба пропонувати лише невеличкі шматочки як trial. Якщо ж давати усім повноцінний продукт безкоштовно, ви повалите ринок і зворотний шлях до встановлення вартості буде дуже довгим.

✅ Пам’ятайте, що демпінг — це шкідлива дія для бізнесу. На демпінг є сенс йти, тільки якщо продукт виявляється неліквідним, тобто включається сток-менеджмент, чи якщо ви відчуваєте, що у вас невиправдана ціна, і тоді її треба відрегулювати, а не робити знижки.

Подивитись відеозапис вебінару.

kmbs live
30.04.2024 в 15:43
Набір на MBA триває! Старт 23 травня ...
30.04.2024 в 15:42
Доказовий маркетинг: модель розвитку бренду | Роман Гавриш ...
02.04.2024 в 12:28
Стартує набір на стипендійну програму kmbs! ...
20.02.2024 в 10:37
Новий подкаст Radio kmbs з нашою adjunct professor Оксаною Щегельською ...
13.02.2024 в 12:29
PMBA-25 group visited the exhibition of works by Hanna Sobachko-Shostak, "Eyes of Flowers" ...
13.02.2024 в 12:20
Новий подкаст Radio kmbs "Як малим та середнім бізнесам переходити в корпоративне управління?" ...
25.11.2023 в 16:30
«Ви маєте детально продумати історію свого бренду і розповісти її. Все, що ви не розкажете, додумают ...
24.11.2023 в 16:37
Від бізнесів, які працюють з кроскультурними командами або виходять на світові ринки, ми часто чуємо ...