Події MBA Pre-Start Meetings призначені для тих, хто хоче спробувати себе у ролі учасника МВА-навчання, дізнатися про філософію та підходи школи, відчути «могилянську» атмосферу та познайомитися з викладачами.
На черговій події MBA Pre-Start Meetings викладач kmbsта керуючий партнер агентства цифрового маркетингу AimbulanceРоман Гавриш розповів, які базові знання з маркетингу допоможуть засновнику ефективно управляти компанією, які помилки роблять маркетологи у гонитві за КРІ та у чому полягає різниця між клієнтоцентричним і продуктово-центричним бізнесом.
На думку Романа Гавриша, в нових глобальних економічних умовах, зі зростанням турбулентності і конкуренції, орієнтація на клієнта має стати первинною функцією бізнесу. А оскільки турбулентна реальність супроводжується постійною зміною структури попиту, то компаніям сьогодні треба ставати маркетинг-центричними.