Головна
/
Новини
/
Маркетинг в умовах турбулентності
31.03.2019
Meeting Point
Маркетинг в умовах турбулентності
Про те, якою є різниця між клієнтоцентричним і продуктово-центричним бізнесом, розповів управлінцям викладач kmbs Роман Гавриш на події MBA Pre-Start Meetings.

Події MBA Pre-Start Meetings призначені для тих, хто хоче спробувати себе у ролі учасника МВА-навчання, дізнатися про філософію та підходи школи, відчути «могилянську» атмосферу та познайомитися з викладачами.

На черговій події MBA Pre-Start Meetings викладач kmbsта керуючий партнер агентства цифрового маркетингу AimbulanceРоман Гавриш розповів, які базові знання з маркетингу допоможуть засновнику ефективно управляти компанією, які помилки роблять маркетологи у гонитві за КРІ та у чому полягає різниця між клієнтоцентричним і продуктово-центричним бізнесом.

На думку Романа Гавриша, в нових глобальних економічних умовах, зі зростанням турбулентності і конкуренції, орієнтація на клієнта має стати первинною функцією бізнесу. А оскільки турбулентна реальність супроводжується постійною зміною структури попиту, то компаніям сьогодні треба ставати маркетинг-центричними.

 

 

kmbs live
07.10.2019 в 16:14
Про Глобальні цілі — Національні консультації щодо Цілей Сталого Розвитку в Україні
Києво-Могилянська бізнес школа стала освітнім партнером міжнародної програми Young SDG Innovators, я ...
06.10.2019 в 15:42
kmbs impact visit: Odesa on the Globe
Під час виїзного модулю групи Presidents’ та Executive MBA заглибились у особливості інфраструктури ...
02.10.2019 в 10:11
#kmbs_podcast ▪️ Для чого бізнесу сервісна стратегія? ▪️ Як вона впливає на суть продукту, якість ві ...
01.10.2019 в 16:18
25–27 вересня представники kmbs відвідали щорічну конференцію — «Management Education for a Changin ...
30.09.2019 в 16:11
Приємно слідкувати за успіхами випускників kmbs, які досягають нових вершин не лише у бізнесі, а й у ...
22.10.2019 в 09:47
Цінність Києво-Могилянської бізнес школи створюють люди: викладачі, команда, учасники та випускники ...
22.10.2019 в 09:47
Фото от Kyiv-Mohyla Business School [kmbs]
У рамках «kmbs impact visit: Odesa on the Globe» учасники програм МВА протягом майже 12 годин занурю ...
22.10.2019 в 09:47
Що робити, коли звичні «став завдання та контролюй» не працюють? У складних бізнесах потрібно, що ...