Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Новини
/
Маркетинг в умовах турбулентності
31.03.2019
Meeting Point
Маркетинг в умовах турбулентності
Про те, якою є різниця між клієнтоцентричним і продуктово-центричним бізнесом, розповів управлінцям викладач kmbs Роман Гавриш на події MBA Pre-Start Meetings.

Події MBA Pre-Start Meetings призначені для тих, хто хоче спробувати себе у ролі учасника МВА-навчання, дізнатися про філософію та підходи школи, відчути «могилянську» атмосферу та познайомитися з викладачами.

На черговій події MBA Pre-Start Meetings викладач kmbsта керуючий партнер агентства цифрового маркетингу AimbulanceРоман Гавриш розповів, які базові знання з маркетингу допоможуть засновнику ефективно управляти компанією, які помилки роблять маркетологи у гонитві за КРІ та у чому полягає різниця між клієнтоцентричним і продуктово-центричним бізнесом.

На думку Романа Гавриша, в нових глобальних економічних умовах, зі зростанням турбулентності і конкуренції, орієнтація на клієнта має стати первинною функцією бізнесу. А оскільки турбулентна реальність супроводжується постійною зміною структури попиту, то компаніям сьогодні треба ставати маркетинг-центричними.

 

 

kmbs live