Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Наслідки відмінностей між поняттями «зміна» і «розвиток» в організаціях
Головна
/
Новини
/
Наслідки відмінностей між поняттями «зміна» і «розвиток» в організаціях
07.10.2021
Partnerships
Наслідки відмінностей між поняттями «зміна» і «розвиток» в організаціях
«Зростання — це кількісне поняття, розвиток — це кількість та якість», — звернувся до учасників Жан-П‘єр Карон, банкір, консультант в області управління (змінами) розвитком людей і організацій під час вечірньої зустрічі у kmbs.

Цей захід було проведено в рамках швейцарсько-українського Проєкту “Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств”, який впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні (ПРООН) у співпраці з Міністерством економіки України і за підтримки Швейцарії.

Разом із Едуардом Мальцевимзаступником декана kmbs, керівником МВА Presidents’ вони дискутували на теми змін, розвитку та управління організацією. «Вони ніби 2 ноги, а Ви не можете ходити без двох ніг», — такими словами Жан-П‘єр Карон описав свою модель розвитку організації, якою він успішно користується останні 30 років. Цей підхід базується на трьох основних фазах: піонер (pioneer), диференціація (differentiation) та інтеграція (integration), які поступово переходять одна в одну. «Ви чекаєте доки фрукт доспіє, щоб його з’їсти. Багато компаній чекають занадто довго і вчасно не переходять на третю фазу. Тоді «фрукт» перезріває. І це стає проблемою», — зауважив Жан-П‘єр Карон.

Оффлайн- та онлайн-учасники, яких загалом налічувалося майже півтори сотні, активно долучалися до дискусії. Вони ставили чимало питань стосовно різних аспектів управління — моделях, способах оцінки результатів та мотивації. Учасники також цікавилися практичними порадами в організації їх працівників та компаній в цілому. Жан-П‘єр Карон на своєму досвіді демонстрував, що на управління впливає навіть такий фактор як людський темперамент.

Зі свого 12-річного досвіду роботи в якості менеджера з розвитку в METRO Group, пан Жан-П‘єр розповідає, що успішний результат можливий тоді, коли зростає загальна мотивація людей.

«Почніть використовувати ці три фази для внесення змін у ваші організації. Та почніть чути Ваших людей, виступайте для них в ролі коуча та намагайтеся зрозуміти їх», — наголошує Жан-П’єр Карон на завершення своєї промови.

1 / 7
kmbs live
19.10.2021 в 13:21
Києво-Могилянська Бізнес-Школа відома як навчальний заклад для лідерів, які прагнуть змін. Набір на ...
19.10.2021 в 07:38
«Ми говоримо про Digital маркетинг як частину загалом стратегічного маркетингу, тому вчимося дуже чі ...
18.10.2021 в 15:17
Ми живемо у світі, який дуже швидко змінюється. Він не просто трансфор­мується, а стає дедалі складн ...
18.10.2021 в 12:44
«Ми би хотіли, щоб команда сама реагувала на потреби клієнтів, а не чекала від керівників дозволу аб ...
18.10.2021 в 09:45
15 та 16 жовтня у Києво-Могилянській бізнес-школі відбувся перший дводенний навчальний модуль для лі ...
16.10.2021 в 11:13
Здається, у нас є всі шанси, щоб вийти на результати більші в 10 разів. Але чомусь цього не відбуває ...
15.10.2021 в 12:00
Питання, які мають бути у фокусі HRD: ▪Як знайти, адаптувати та втримати своїх людей? ▪Як зберегти ...
15.10.2021 в 09:56
Робота з репутацією — це гра на випередження. Вона має накопичувальний ефект і впливає на бажання ін ...