Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Наслідки відмінностей між поняттями «зміна» і «розвиток» в організаціях
Головна
/
Новини
/
Наслідки відмінностей між поняттями «зміна» і «розвиток» в організаціях
07.10.2021
Partnerships
Наслідки відмінностей між поняттями «зміна» і «розвиток» в організаціях
«Зростання — це кількісне поняття, розвиток — це кількість та якість», — звернувся до учасників Жан-П‘єр Карон, банкір, консультант в області управління (змінами) розвитком людей і організацій під час вечірньої зустрічі у kmbs.

Цей захід було проведено в рамках швейцарсько-українського Проєкту “Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств”, який впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні (ПРООН) у співпраці з Міністерством економіки України і за підтримки Швейцарії.

Разом із Едуардом Мальцевимзаступником декана kmbs, керівником МВА Presidents’ вони дискутували на теми змін, розвитку та управління організацією. «Вони ніби 2 ноги, а Ви не можете ходити без двох ніг», — такими словами Жан-П‘єр Карон описав свою модель розвитку організації, якою він успішно користується останні 30 років. Цей підхід базується на трьох основних фазах: піонер (pioneer), диференціація (differentiation) та інтеграція (integration), які поступово переходять одна в одну. «Ви чекаєте доки фрукт доспіє, щоб його з’їсти. Багато компаній чекають занадто довго і вчасно не переходять на третю фазу. Тоді «фрукт» перезріває. І це стає проблемою», — зауважив Жан-П‘єр Карон.

Оффлайн- та онлайн-учасники, яких загалом налічувалося майже півтори сотні, активно долучалися до дискусії. Вони ставили чимало питань стосовно різних аспектів управління — моделях, способах оцінки результатів та мотивації. Учасники також цікавилися практичними порадами в організації їх працівників та компаній в цілому. Жан-П‘єр Карон на своєму досвіді демонстрував, що на управління впливає навіть такий фактор як людський темперамент.

Зі свого 12-річного досвіду роботи в якості менеджера з розвитку в METRO Group, пан Жан-П‘єр розповідає, що успішний результат можливий тоді, коли зростає загальна мотивація людей.

«Почніть використовувати ці три фази для внесення змін у ваші організації. Та почніть чути Ваших людей, виступайте для них в ролі коуча та намагайтеся зрозуміти їх», — наголошує Жан-П’єр Карон на завершення своєї промови.

1 / 7
kmbs live
23.11.2021 в 14:05
Якщо на наступний рік ви плануєте значне зростання чи вихід на інші ринки і хочете ретельно підготув ...
22.11.2021 в 13:41
Для власника бізнесу внутрішні комунікації — це система раннього сповіщення, яка дозволяє бачити про ...
21.11.2021 в 12:46
Культура компанії як правило змінюється під час переходу компанії на наступний рівень організаційної ...
18.11.2021 в 16:20
«Часом енергетичним компаніям доводиться зіштовхуватися з надзвичайно високими або надзвичайно низьк ...
18.11.2021 в 12:39
Бути лідером на висококонкурентному ринку, мати при цьому найвищу ціну і продавати не товари чи ріше ...
17.11.2021 в 17:00
Репутаційний менеджмент — це не про те, як часто, помітно і круто ми комунікуємо. Репутація — це про ...
17.11.2021 в 13:34
Чи ефективні системи штрафів? Які наслідки вони мають для системи? На початку другого модуля учасни ...
16.11.2021 в 17:01
Учасники програми Executive MBA прослухали лекцію Кateryna Terletska про пошуки універсального прави ...