Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Володимир Огризко розповів учасникам kmbs про покращення іміджу країни
Головна
/
Новини
/
Володимир Огризко розповів учасникам kmbs про покращення іміджу країни
11.11.2021
Володимир Огризко розповів учасникам kmbs про покращення іміджу країни
Учасники програми Presidents’ MBA мали нагоду дізнатися більше про публічну дипломатію: Володимир Огризко прочитав лекцію про внутрішній і зовнішній аспекти покращення іміджу країни.

Відомий і визнаний дипломат, був міністром закордонних справ, надзвичайним і повноважним послом України, нині  керівник Центру досліджень Росії, активний колумніст, Володимир Огризко уміє пояснити тонкощі публічної дипломатії.  

 

Розмова почалася з недобрих новин. 

 

Аналітичний центр «Нова Європа» провадив дослідження 2015 року (і повторив його 2020 року). Зафіксували уявлення про Україну у західних європейців. Динаміка за п'ять років щодо відсотків є позитивною, але пріоритетність зберігається. Що ж таке Україна? Війна, бідність, наймані сезонні працівники, Росія, нестабільність, корупція. З посилання на це дослідження почав розмову про імідж країни Огризко. Представлена аналітика цілком комплементарна рекомендаціям західних партнерів: судова реформа, боротьба з корупцією, економічне зростання, «зелений курс», ефективне управління, безпека і оборона  ці галузі потребують пильної уваги, оновлення і трансформації.  І попри таки наявні позитивні зрушення, Україна не виглядає привабливою  для глобального бізнесу зокрема. 

 

Натомість маємо і втішні якщо не прогнози, то тенденції. 

 

Очевидно, що покращувати імідж країни можна і треба. В зовнішніх його аспектах мова йде про рівноцінну, але різноспрямовану роботу з елітами і з «80%-им сегментом». Спектр можливих дій більш ніж широкий: від художніх виставок, літературних читань і концертів наших видатних музикантів до просування застосунків (випадок «Дії» і «Прозоро» свідчить). Саме в цих процесах може і має бути задіяний бізнес, через безпосередню підтримку промоції української культури, наприклад. У такий спосіб мала б проявлятися його, бізнесу, чітка соціальна позиція. Власне кажучи, внутрішній аспект покращення іміджу країни так само неможливий без консолідації громадськості, бізнесу і міжнародних партнерів.  

 

Публічна дипломатія і глобальний бізнес напевно грають за тими самими правилами,  підсумував свій виступ Володимир Огризко все ж доброю новиною.   

1 / 5
kmbs live
02.12.2021 в 09:09
Відбулася сесія з розробки інституційної стратегії Національного агентства з питань запобігання кору ...
01.12.2021 в 06:04
Перший модуль навчання «Люди в організації. Трансформація HR-системи». ...
23.11.2021 в 14:05
Якщо на наступний рік ви плануєте значне зростання чи вихід на інші ринки і хочете ретельно підготув ...
22.11.2021 в 13:41
Для власника бізнесу внутрішні комунікації — це система раннього сповіщення, яка дозволяє бачити про ...
21.11.2021 в 12:46
Культура компанії як правило змінюється під час переходу компанії на наступний рівень організаційної ...
18.11.2021 в 16:20
«Часом енергетичним компаніям доводиться зіштовхуватися з надзвичайно високими або надзвичайно низьк ...
18.11.2021 в 12:39
Бути лідером на висококонкурентному ринку, мати при цьому найвищу ціну і продавати не товари чи ріше ...
17.11.2021 в 17:00
Репутаційний менеджмент — це не про те, як часто, помітно і круто ми комунікуємо. Репутація — це про ...