Головна
/
Події
/
Лояльність до бренду: любов чи розрахунок?
Час
03.09.2019
19:00 - 21:00
Адреса
Київ, Волоська 8/5
Вартiсть
450 грн.
Публічна подія
для Управлінців
для Власників
Для CEO
Лояльність до бренду: любов чи розрахунок?
Давня непримиренна дилема бізнесу: втримувати наявних клієнтів чи постійно залучати нових?
Подія завершена

Давня непримиренна дилема бізнесу:

- Втримувати наявних клієнтів чи постійно залучати нових?

- Клієнти приводять клієнтів чи реклама приводить клієнтів?

- Чи потрібно будувати лояльність до бренду і що це дає бізнесу?

- Що важливіше - любов до бренду чи його впізнаваність? 

kmbs анонсує вечірню дискусію між викладачами програм з сервісу та маркетингу: Nastya Vladychynska vs Roman Havrysh.

Роман Гавриш
Анастасія Владичинська
Роман Гавриш
Анастасія Владичинська
kmbs live
07.10.2019 в 16:14
Про Глобальні цілі — Національні консультації щодо Цілей Сталого Розвитку в Україні
Києво-Могилянська бізнес школа стала освітнім партнером міжнародної програми Young SDG Innovators, я ...
06.10.2019 в 15:42
kmbs impact visit: Odesa on the Globe
Під час виїзного модулю групи Presidents’ та Executive MBA заглибились у особливості інфраструктури ...
02.10.2019 в 10:11
#kmbs_podcast ▪️ Для чого бізнесу сервісна стратегія? ▪️ Як вона впливає на суть продукту, якість ві ...
01.10.2019 в 16:18
25–27 вересня представники kmbs відвідали щорічну конференцію — «Management Education for a Changin ...
30.09.2019 в 16:11
Приємно слідкувати за успіхами випускників kmbs, які досягають нових вершин не лише у бізнесі, а й у ...
22.10.2019 в 09:47
Цінність Києво-Могилянської бізнес школи створюють люди: викладачі, команда, учасники та випускники ...
22.10.2019 в 09:47
Фото от Kyiv-Mohyla Business School [kmbs]
У рамках «kmbs impact visit: Odesa on the Globe» учасники програм МВА протягом майже 12 годин занурю ...
22.10.2019 в 09:47
Що робити, коли звичні «став завдання та контролюй» не працюють? У складних бізнесах потрібно, що ...