Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Маркетинг
/
Digital marketing. Програма цифрового інтенсиву
дати стартів програм
18/6/2020
формат
3 модулі по 4 дні (3 години на день)
10:00 - 13:30
вартість
у virtual live форматі 24 000 грн
Digital marketing. Програма цифрового інтенсиву
Системний підхід до цифрових комунікацій та розробка digital-стратегії
Аудиторія програми - маркетологи та маркетинг-директори, які:
Хочуть зрозуміти як працює нова маркетингова наука та бізнес-моделі у цифрову епоху
Хочуть детально розібратись у можливостях та інструментах цифрових комунікацій
Вже працюють з цифрою, але бажають робити це більш системно, використовуючи весь її потенціал задля отримання максимального результату
Що дає програма :
Розуміння системи цифрових комунікацій.
Розуміння того, як використовувати необмежені можливості інтернету, мобільних і цифрових технологій для вирішення таких завдань, як підтримка іміджу бренду, виведення нового продукту на ринок, підвищення впізнаваності, стимулювання продажів тощо.
Розуміння механізмів взаємодії з аудиторією, виявлення споживацьких інсайтів та відповідної роботи з ними.
Експрес-практикум з розробки стратегії цифрових комунікацій.
Структура програми
День 1
Місце цифрової комунікації у маркетинговій та бізнес-стратегіях
18-19 червня, 10:00 - 13:30

  • Огляд бізнес-реальності: розуміння криз та викликів. Зміни бізнес-моделей у цифрову епоху (короткий екскурс).
  • Зміна парадигм прийняття рішень. Нова маркетингова наука.
  • Новітні виклики маркетингу - запитання з поведінкової- та нейро- економіки. 
  • Брендинг. Роль бренду в цифрову епоху
  • Показники бренду. Які важливі метрики для бренду які - ні.

 

 

День 2
Споживач як центр цифрової комунікаційної стратегії
22-23 червня, 10:00 - 13:30

  • Методологія value proposition canvas (VPC). Практикум VPC.
  • Шлях споживача до прийняття рішення (consumer decision journey) як основа цифрової стратегії. Практикум CDJ
  • Визначення основних показників ефективності на кожному етапі CDJ та інструменти моніторингу та аналізу.

 

Домашнє завдання до Модулю 2: Розробка Value Proposition Canvas та Consumer Decision Journey для власного бренду

 

 

День 3
Інструментарій цифрового маркетингу: що, коли і як використовувати
9-10 липня, 10:00 - 13:30

  • Аналіз домашніх завдань після Модулю 1
  • Маркетинговий інструментарій. Вибір різних компонентів комунікаційної екосистеми. Paid, Owned, Earned media. Як вони взаємопов’язані та які їх ролі.
  • Основи веб-аналітики, огляд інструментів. 
  • Image та performance маркетинг. Відмінності, сценарії використання та бізнес задачі.
  • Детальний огляд найбільш поширених інструментів інтернет- маркетингу: послідовність, KPI, аналіз результатів

 

 

День 4
Інструментарій цифрового маркетингу: що, коли і як використовувати
16-17 липня, 10:00 - 13:30

  • Діджитал тренди та що з ними робити: augmented reality, virtual reality, artificial intelligence etc. 
  • Нові інструменти інтернет-маркетингу: сценарії використання, бізнес задачі та аналіз результатів.
  • Структура KPIs та трекінгу бізнес-результатів. 
  • Як наймати агенції та працювати з ними, щоб був результат. 

 

 

День 5
Розробка цифрової стратегії в групах
23-24 липня, 10:00 - 13:30

  • Аналіз домашніх завдань після Модулю 2
  • Інсайт. Розуміння споживацького інсайту та практикум з його знаходження. Методологія Jobs to be done для виявлення споживацьких інсайтів. 
  • Розробка стратегії обраного бренду/компанії у групах

 

 

День 6
Розробка цифрової стратегії в групах
30-31 липня, 10:00 - 13:30

  • Розробка стратегії обраного бренду/компанії у групах
  • Презентація рішень
  • Підбиття підсумків програми

 

 

Як відбувається навчання:

Навчання відбувається у virtual live форматі. «Virtual» – бо навчаємося у віртуальному середовищі, «live» – бо працюємо наживо, з відео та аудіо присутністю кожного учасника.

 

Кожен навчальний день триває по 3 години, так навчання відбувається ефективно, без втрати фокусу уваги і ефективності сприйняття інформації.

 

Навчання відбувається ітераційно, з проміжком у тиждень. За цей час є можливість виконати завдання, спробувати накласти інформацію на свій бізнес – повернутися і обговорити запитання які виникли.

 

Учасники беруть участь в дискусіях, працюють в групах і ставлять питання викладачам. Групові роботи, вирішення кейсів, обговорення питань аудиторії  методологічно адаптовані до роботи в віртуальному середовищі.

 

Працюємо на платформі Zoom. Напередодні навчання ми з групою збираємося разом, знайомимось і проводимо коротку “екскурсію” по функціоналу програми, щоб усі почувалися впевнено під час навчання.

 

Що потрібно для навчання: ноутбук чи комп’ютер з камерою та інтернетом, окрема кімната на час навчання та навушники.

Викладачі
Роман Гавриш детальніше
Adjunct professor
Олександр Колб детальніше
Visiting professor
Марія Кочмарук детальніше
Visiting professor
Михайло Траверсе детальніше
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
у virtual live форматі 24 000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Ольга Поровчук
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live