Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Маркетинг
/
Digital marketing. Програма цифрового інтенсиву (онлайн-формат)
дати стартів програм
27/4/2020
тривалість
3 модулі по 2 дні
10:00 - 18:00
вартість
27000 (23 000 грн в онлайн-форматі проведення) грн
Digital marketing. Програма цифрового інтенсиву (онлайн-формат)
Системний підхід до цифрових комунікацій та розробка digital-стратегії
Аудиторія програми - маркетологи та маркетинг-директори, які:
Хочуть зрозуміти як працює нова маркетингова наука та бізнес-моделі у цифрову епоху
Хочуть детально розібратись у можливостях та інструментах цифрових комунікацій
Вже працюють з цифрою, але бажають робити це більш системно, використовуючи весь її потенціал задля отримання максимального результату
Що дає програма :
Розуміння системи цифрових комунікацій.
Розуміння того, як використовувати необмежені можливості інтернету, мобільних і цифрових технологій для вирішення таких завдань, як підтримка іміджу бренду, виведення нового продукту на ринок, підвищення впізнаваності, стимулювання продажів тощо.
Розуміння механізмів взаємодії з аудиторією, виявлення споживацьких інсайтів та відповідної роботи з ними.
Експрес-практикум з розробки стратегії цифрових комунікацій.
Структура програми
День 1
Місце цифрової комунікації у маркетинговій та бізнес-стратегіях
27 квітня

  • Огляд бізнес-реальності: розуміння криз та викликів. Зміни бізнес-моделей у цифрову епоху (короткий екскурс). Зміна парадигм прийняття рішень. Нова маркетингова наука.
  • Діджитал тренди та що з ними робити: augmented reality (eg. Pokemon Go), virtual reality, artificial intelligence etc. 
  • Новітні виклики маркетингу - запитання з поведінкової- та нейро- економіки. 
  • Брендинг. Роль бренду в цифрову епоху. Показники бренду. Які важливі метрики для бренду які - ні.
  • Інсайт. Розуміння споживацького інсайту та практикум з його знаходження.

День 2
Споживач як центр цифрової комунікаційної стратегії
28 квітня

  • Методологія value proposition canvas (VPC). Практикум VPC.
  • Шлях споживача до прийняття рішення (consumer decision journey) як основа цифрової стратегії. 
  • Визначення основних показників ефективності на кожному етапі CDJ та інструменти моніторингу та аналізу.

 

Домашнє завдання до Модулю 2: Розробка Value Proposition Canvas для власного бренду

День 3
Інструментарій цифрового маркетингу: що, коли і як використовувати
18 травня

  • Аналіз домашніх завдань після Модулю 1
  • Маркетинговий інструментарій. Вибір різних компонентів комунікаційної екосистеми. Paid, Owned, Earned media. Як вони взаємопов’язані та які їх ролі.
  • Основи веб-аналітики, огляд інструментів. 
  • Image та performance маркетинг. Відмінності, сценарії використання та бізнес задачі.
  • Детальний огляд найбільш поширених інструментів інтернет- маркетингу: послідовність, KPI, аналіз результатів

День 4
Інструментарій цифрового маркетингу: що, коли і як використовувати
19 травня

  • Нові інструменти інтернет-маркетингу: сценарії використання, бізнес задачі та аналіз результатів.
  • Структура KPIs та трекінгу бізнес-результатів. 
  • Як наймати агенції та працювати з ними, щоб був результат. 

 

Домашнє завдання до Модулю 3: Розробка Consumer Decision Journey для власного бренду

День 5
Розробка цифрової стратегії в групах
1 червня

  • Аналіз домашніх завдань після Модулю 2
  • Методологія Jobs to be done для виявлення споживацьких інсайтів
  • Розробка стратегії обраного бренду/компанії у групах

День 6
Розробка цифрової стратегії в групах
2 червня

  • Розробка стратегії обраного бренду/компанії у групах
  • Презентація рішень
  • Підбиття підсумків програми

Викладачі
Роман Гавриш детальніше
Adjunct professor
Олександр Колб детальніше
Visiting professor
Михайло Траверсе детальніше
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
27000 (23 000 грн в онлайн-форматі проведення) грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Ольга Поровчук
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live