На цій програмі ми розглядаємо маркетинг з перспективи доказових методів, аби зрозуміти, яка насправді задача маркетингу як функції в компанії.
Як у пошуку рішень спиратись не на інтуїцію, а на ґрунтовні та доказові підходи? Як формулювати бізнес-цілі для маркетингу та вимірювати ефективність на різних рівнях стратегії? Яким чином правильно стратегувати, особливо в умовах невизначеності та постійного хаосу? Як доказовий маркетинг пропонує працювати з інтуїтивними рішеннями? Чи потрібно брендам вирізнятися і якщо так, то як саме? Як не навантажити споживача складністю позиціювання та який вигляд мають сучасні методи дослідження?
Це інтерактивно-теоретичний процес, де протягом трьох модулів ми працюємо, вчимося, слухаємо, взаємодіємо і випрацьовуємо драфт стратегії.