Аудиторія програми - маркетологи та маркетинг-директори, які:
Хочуть зрозуміти як працює нова маркетингова наука та бізнес-моделі у цифрову епоху
Хочуть детально розібратись у можливостях та інструментах цифрових комунікацій
Вже працюють з цифрою, але бажають робити це більш системно, використовуючи весь її потенціал задля отримання максимального результату
Що дає програма :
Розуміння системи цифрових комунікацій.
Розуміння того, як використовувати необмежені можливості інтернету, мобільних і цифрових технологій для вирішення таких завдань, як підтримка іміджу бренду, виведення нового продукту на ринок, підвищення впізнаваності, стимулювання продажів тощо.
Розуміння механізмів взаємодії з аудиторією, виявлення споживацьких інсайтів та відповідної роботи з ними.
Експрес-практикум з розробки стратегії цифрових комунікацій.
Структура програми
Модуль 1
Місце цифрової комунікації у маркетинговій та бізнес-стратегіях
3-5 березня, 10:00 - 18:00
Огляд бізнес-реальності: розуміння криз та викликів. Зміни бізнес-моделей у цифрову епоху (короткий екскурс).
Зміна парадигм прийняття рішень. Нова маркетингова наука.
Новітні виклики маркетингу - запитання з поведінкової- та нейро- економіки.
Брендинг. Роль бренду в цифрову епоху
Показники бренду. Які важливі метрики для бренду які - ні.
Методологія value proposition canvas (VPC). Практикум VPC.
Шлях споживача до прийняття рішення (Consumer Decision Journey) як основа цифрової стратегії. Практикум CDJ
Визначення основних показників ефективності на кожному етапі CDJ та інструменти моніторингу та аналізу.
Інсайт. Розуміння споживацького інсайту та практикум з його знаходження.
Методологія Jobs to be done для виявлення споживацьких інсайтів.
Домашнє завдання до Модулю 2: Розробка Value Proposition Canvas та Consumer Decision Journey для власного бренду
Модуль 2
Інструментарій цифрового маркетингу: що, коли і як використовувати
20-22 квітня, 10:00 - 18:00
Аналіз домашніх завдань після Модулю 1
Вибір точок взаємодії з аудиторією в digital: формати контенту, плейсменти, способи просування відповідно до етапу Consumer Decision Journey
Image та performance маркетинг. Відмінності, сценарії використання та бізнес-задачі
Детальний огляд найбільш поширених інструментів діджитал маркетингу: сайт, SEO, контекстна реклама, розсилка. Послідовність, KPI, аналіз результатів
Нові інструменти інтернет-маркетингу: сценарії використання, бізнес-задачі та аналіз результатів
Як наймати агенції та працювати з ними, щоб був результат
Домашнє завдання до Модулю 3: Вибір точок взаємодії з аудиторією в digital відповідно до Consumer Decision Journey для власного бренду
Модуль 3
Розробка цифрової стратегії в групах
6-7 травня, 10:00 - 18:00
Аналіз домашніх завдань після Модулю 2
Структура KPIs та трекінгу бізнес-результатів
Діджитал тренди та що з ними робити: augmented reality, virtual reality, artificial intelligence etc.
Розробка стратегії обраного бренду/компанії у групах
Презентація рішень
Підбиття підсумків програми
Викладачі
Роман Гавришдетальніше
Adjunct professor
Олександр Колбдетальніше
Visiting professor
Марія Кочмарукдетальніше
Visiting professor
Михайло Траверседетальніше
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
45 000 грн
Зареєструватись
Попередити про наступну дату
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь