Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Маркетинг
/
Digital marketing. Програма цифрового інтенсиву
дати стартів програм
22/10/2020
формат
3 модулі: 3+3+2 дні
10:00 - 18:00 ᠌ ᠌ ᠌᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ ᠌ Можлива участь офлайн і онлайн
вартість
36 000 грн
Digital marketing. Програма цифрового інтенсиву
Системний підхід до цифрових комунікацій та розробка digital-стратегії
Аудиторія програми - маркетологи та маркетинг-директори, які:
Хочуть зрозуміти як працює нова маркетингова наука та бізнес-моделі у цифрову епоху
Хочуть детально розібратись у можливостях та інструментах цифрових комунікацій
Вже працюють з цифрою, але бажають робити це більш системно, використовуючи весь її потенціал задля отримання максимального результату
Що дає програма :
Розуміння системи цифрових комунікацій.
Розуміння того, як використовувати необмежені можливості інтернету, мобільних і цифрових технологій для вирішення таких завдань, як підтримка іміджу бренду, виведення нового продукту на ринок, підвищення впізнаваності, стимулювання продажів тощо.
Розуміння механізмів взаємодії з аудиторією, виявлення споживацьких інсайтів та відповідної роботи з ними.
Експрес-практикум з розробки стратегії цифрових комунікацій.
Структура програми
Модуль 1
Місце цифрової комунікації у маркетинговій та бізнес-стратегіях
22-24 жовтня, 10:00 - 18:00

  • Огляд бізнес-реальності: розуміння криз та викликів. Зміни бізнес-моделей у цифрову епоху (короткий екскурс).
  • Зміна парадигм прийняття рішень. Нова маркетингова наука.
  • Новітні виклики маркетингу - запитання з поведінкової- та нейро- економіки. 
  • Брендинг. Роль бренду в цифрову епоху
  • Показники бренду. Які важливі метрики для бренду які - ні.
  • Методологія value proposition canvas (VPC). Практикум VPC.
  • Шлях споживача до прийняття рішення (Consumer Decision Journey) як основа цифрової стратегії. Практикум CDJ
  • Визначення основних показників ефективності на кожному етапі CDJ та інструменти моніторингу та аналізу.
  • Інсайт. Розуміння споживацького інсайту та практикум з його знаходження.
  • Методологія Jobs to be done для виявлення споживацьких інсайтів. 

 

Домашнє завдання до Модулю 2: Розробка Value Proposition Canvas та Consumer Decision Journey для власного бренду

 

 

Модуль 2
Інструментарій цифрового маркетингу: що, коли і як використовувати
9-11 листопада, 10:00 - 18:00

  • Аналіз домашніх завдань після Модулю 1
  • Вибір точок взаємодії з аудиторією в digital: формати контенту, плейсменти, способи просування відповідно до етапу Consumer Decision Journey
  • Image та performance маркетинг. Відмінності, сценарії використання та бізнес-задачі
  • Детальний огляд найбільш поширених інструментів діджитал маркетингу: сайт, SEO, контекстна реклама, розсилка. Послідовність, KPI, аналіз результатів
  • Нові інструменти інтернет-маркетингу: сценарії використання, бізнес-задачі та аналіз результатів
  • Як наймати агенції та працювати з ними, щоб був результат

 

Домашнє завдання до Модулю 3: Вибір точок взаємодії з аудиторією в digital відповідно до Consumer Decision Journey для власного бренду

 

Модуль 3
Розробка цифрової стратегії в групах
3-4 грудня, 10:00 - 18:00

  • Аналіз домашніх завдань після Модулю 2
  • Структура KPIs та трекінгу бізнес-результатів
  • Діджитал тренди та що з ними робити: augmented reality, virtual reality, artificial intelligence etc.
  • Розробка стратегії обраного бренду/компанії у групах
  • Презентація рішень
  • Підбиття підсумків програми

 

 

Викладачі
Роман Гавриш детальніше
Adjunct professor
Олександр Колб детальніше
Visiting professor
Марія Кочмарук детальніше
Visiting professor
Михайло Траверсе детальніше
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
36 000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Інна Хрущ
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
21.10.2020 в 08:38
«Ніколи не погоджуйтесь на посереднє: продукти, бренди, сервіс». Перед стартом 20-ї «Школи Маркетинг ...
20.10.2020 в 14:30
Нещодавно учасники PMBA-20 та 21 повернулись з Харкова. Під час виїзного модулю вони розбирали кейси ...
19.10.2020 в 14:48
Розуміючи системну логіку, ми можемо впливати на речі, які є більшими, ніж ми. Адже починаємо бачити ...
19.10.2020 в 09:39
Коли ми чуємо про зараження, то уявляємо хвороби або вірусний онлайн-контент. Однак спалахи можуть в ...
17.10.2020 в 07:00
Нагадуємо, що завершується набір на програму Master in Business Analytics and Finance. Це програма д ...
16.10.2020 в 16:13
14 жовтня, в День українського козацтва, у Батурині презентували повне видання Літопису Самійла Вели ...
15.10.2020 в 14:51
Вже 405 років Києво-Могилянська академія гартує лідерів нації, плекає українські цінності й традиції ...