Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дызнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити KMBS LIVE
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Маркетинг
/
Digital marketing. Програма цифрового інтенсиву
дати стартів програм
6/4/2020
тривалість
3 модулі по 2 дні
10:00 - 18:00
вартість
27000 грн
Digital marketing. Програма цифрового інтенсиву
Системний підхід до цифрових комунікацій та розробка digital-стратегії
Про програму
Структура програми
викладачі
Аудиторія програми - маркетологи та маркетинг-директори, які:
Хочуть зрозуміти як працює нова маркетингова наука та бізнес-моделі у цифрову епоху
Хочуть детально розібратись у можливостях та інструментах цифрових комунікацій
Вже працюють з цифрою, але бажають робити це більш системно, використовуючи весь її потенціал задля отримання максимального результату
Що дає програма :
Розуміння системи цифрових комунікацій.
Розуміння того, як використовувати необмежені можливості інтернету, мобільних і цифрових технологій для вирішення таких завдань, як підтримка іміджу бренду, виведення нового продукту на ринок, підвищення впізнаваності, стимулювання продажів тощо.
Розуміння механізмів взаємодії з аудиторією, виявлення споживацьких інсайтів та відповідної роботи з ними.
Експрес-практикум з розробки стратегії цифрових комунікацій.
День 1
Місце цифрової комунікації у маркетинговій та бізнес-стратегіях
6 квітня

  • Огляд бізнес-реальності: розуміння криз та викликів. Зміни бізнес-моделей у цифрову епоху (короткий екскурс). Зміна парадигм прийняття рішень. Нова маркетингова наука.
  • Діджитал тренди та що з ними робити: augmented reality (eg. Pokemon Go), virtual reality, artificial intelligence etc. 
  • Новітні виклики маркетингу - запитання з поведінкової- та нейро- економіки. 
  • Брендинг. Роль бренду в цифрову епоху. Показники бренду. Які важливі метрики для бренду які - ні.
  • Інсайт. Розуміння споживацького інсайту та практикум з його знаходження.

День 2
Споживач як центр цифрової комунікаційної стратегії
7 квітня

  • Методологія value proposition canvas (VPC). Практикум VPC.
  • Шлях споживача до прийняття рішення (consumer decision journey) як основа цифрової стратегії. 
  • Визначення основних показників ефективності на кожному етапі CDJ та інструменти моніторингу та аналізу.

 

Домашнє завдання до Модулю 2: Розробка Value Proposition Canvas для власного бренду

День 3
Інструментарій цифрового маркетингу: що, коли і як використовувати
27 квітня

  • Аналіз домашніх завдань після Модулю 1
  • Маркетинговий інструментарій. Вибір різних компонентів комунікаційної екосистеми. Paid, Owned, Earned media. Як вони взаємопов’язані та які їх ролі.
  • Основи веб-аналітики, огляд інструментів. 
  • Image та performance маркетинг. Відмінності, сценарії використання та бізнес задачі.
  • Детальний огляд найбільш поширених інструментів інтернет- маркетингу: послідовність, KPI, аналіз результатів

День 4
Інструментарій цифрового маркетингу: що, коли і як використовувати
28 квітня

  • Нові інструменти інтернет-маркетингу: сценарії використання, бізнес задачі та аналіз результатів.
  • Структура KPIs та трекінгу бізнес-результатів. 
  • Як наймати агенції та працювати з ними, щоб був результат. 

 

Домашнє завдання до Модулю 3: Розробка Consumer Decision Journey для власного бренду

День 5
Розробка цифрової стратегії в групах
18 травня

  • Аналіз домашніх завдань після Модулю 2
  • Методологія Jobs to be done для виявлення споживацьких інсайтів
  • Розробка стратегії обраного бренду/компанії у групах

День 6
Розробка цифрової стратегії в групах
19 травня

  • Розробка стратегії обраного бренду/компанії у групах
  • Презентація рішень
  • Підбиття підсумків програми

Роман Гавриш Детальніше
Adjunct professor
Олександр Колб Детальніше
Запрошений спікер
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
27000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Ольга Поровчук
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
07.11.2019 в 15:17
kmbs ALUMNI stories: як змінюється бізнес Freshline та його власник
«Наша місія — вивільняти час людей. Цінність, яку ми їм надаємо, — це час, що можна інвестувати у що ...
05.11.2019 в 18:22
Щиро радіємо, коли учасники MBA-програм долучаються до діяльності kmbs після закінчення навчання. O ...
30.10.2019 в 18:47
Команда kmbs дбає про особливу атмосферу навчання, її відчуває кожен управлінець, який долучається д ...
30.10.2019 в 11:47
Програма kmbs "Партнерство в бізнесі"
— З чого складається успішне партнерство? — Що для кожного з нас є справедливим? Як ми оцінюємо вкла ...