Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
Маркетинг
/
Digital marketing. Програма цифрового інтенсиву
дати стартів програм
12/4/2023
формат
3 модулі
6+6+4 днів на місяць; 10:00 - 13:15 Онлайн
вартість
60000 (можлива помодульна оплата - 20 000 за модуль) грн
Digital marketing. Програма цифрового інтенсиву
Для тих, хто хоче перейти від хаотичних рекламних кампаній до цілісної комунікації в онлайн середовищі
Аудиторія програми - маркетологи і маркетинг-директори, власники і продакт менеджери, які хочуть розібратися:
Як виявляти справжні потреби споживачів за метологією Jobs to be done
Яку цінність надає клієнтові бренд, і як краще її формулювати та доносити в digital
Які саме онлайн інструменти і для яких задач використовувати, як їх правильно комбінувати та відстежувати результат
Що дає програма :
Розуміння системи цифрових комунікацій.
Розуміння того, як використовувати необмежені можливості інтернету, мобільних і цифрових технологій для вирішення таких завдань, як підтримка іміджу бренду, виведення нового продукту на ринок, підвищення впізнаваності, стимулювання продажів тощо.
Розуміння механізмів взаємодії з аудиторією, виявлення споживацьких інсайтів та відповідної роботи з ними.
Експрес-практикум з розробки стратегії цифрових комунікацій.
Структура програми
Модуль 1
Місце цифрової комунікації у маркетинговій та бізнес-стратегіях
12-14 і 19-21 квітня 10:00 - 13:15

  • Огляд бізнес-реальності: розуміння криз та викликів. Зміни бізнес-моделей у цифрову епоху (короткий екскурс).
  • Зміна парадигм прийняття рішень. Нова маркетингова наука.
  • Новітні виклики маркетингу - запитання з поведінкової- та нейро- економіки. 
  • Брендинг. Роль бренду в цифрову епоху
  • Показники бренду. Які важливі метрики для бренду які - ні.
  • Методологія value proposition canvas (VPC). Практикум VPC.
  • Шлях споживача до прийняття рішення (Consumer Decision Journey) як основа цифрової стратегії. Практикум CDJ
  • Визначення основних показників ефективності на кожному етапі CDJ та інструменти моніторингу та аналізу.
  • Інсайт. Розуміння споживацького інсайту та практикум з його знаходження.
  • Методологія Jobs to be done для виявлення споживацьких інсайтів. 

 

 

 

Модуль 2
Інструментарій цифрового маркетингу: що, коли і як використовувати
10-12 і 17-19 травня 2023

  • Аналіз домашніх завдань після Модулю 1
  • Вибір точок взаємодії з аудиторією в digital: формати контенту, плейсменти, способи просування відповідно до етапу Consumer Decision Journey
  • Image та performance маркетинг. Відмінності, сценарії використання та бізнес-задачі
  • Детальний огляд найбільш поширених інструментів діджитал маркетингу: сайт, SEO, контекстна реклама, розсилка. Послідовність, KPI, аналіз результатів
  • Нові інструменти інтернет-маркетингу: сценарії використання, бізнес-задачі та аналіз результатів
  • Як наймати агенції та працювати з ними, щоб був результат

 

Домашнє завдання до Модулю 3: Вибір точок взаємодії з аудиторією в digital відповідно до Consumer Decision Journey для власного бренду

 

Модуль 3
Розробка цифрової стратегії в групах
7-8 і 14-15 червня 2023

  • Аналіз домашніх завдань після Модулю 2
  • Структура KPIs та трекінгу бізнес-результатів
  • Діджитал тренди та що з ними робити: augmented reality, virtual reality, artificial intelligence etc.
  • Розробка стратегії обраного бренду/компанії у групах
  • Презентація рішень
  • Підбиття підсумків програми

 

 

Викладачі
Роман Гавриш детальніше
Adjunct professor
Марія Кочмарук детальніше
Visiting professor
Михайло Траверсе детальніше
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
60000 (можлива помодульна оплата - 20 000 за модуль) грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Інна Хрущ
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
06.06.2023 в 19:00
18 травня 42 нових учасника розпочали навчання на програмах МВА. Cтартувало дві програми: Presidents ...
02.06.2023 в 15:00
Нова програма kmbs – Customer value design! Сьогодні пріоритет багатьох засновників і топів – це ств ...
01.06.2023 в 17:00
«Критерії успішності в продажах» — новий подкаст з Volodymyr Orlov! Володимир поділився з нами, що с ...
31.05.2023 в 20:00
«Ми не відбудемося без інклюзії, вона має стати новою системою координат для України», — Олександр В ...
31.05.2023 в 16:00
Чи завжди ми розуміємо завдяки чому маємо успішні продажі? Іноді продукт «вистрілює». Але чому резул ...
30.05.2023 в 19:00
«Успішні злиття та поглинання — це завжди питання грошей і конкурентної переваги. Інакше навіщо це р ...
30.05.2023 в 19:00
На нещодавньому модулі група Executive MBA-39 занурювалася в курс «Стратегічний маркетинг» разом із ...
26.05.2023 в 19:00
Чотириста років існування навчальних закладів на одному й тому самому місці — таке у нашій історії з ...