Залученість команди не вирішується просто залученням в нараду, або залученням в прийняття рішень. Люди залучаються в щось важливе, цікаве, вагоме, велике, визначне. Люди залучаються в якусь ідею. Люди залучаються тоді, коли компанія усвідомлює свою місію, свою відповідальність для суспільства і комунікує це в середині. Тоді, коли компанія починає працювати з поняттям цінності, задаватися питанням, що ми тут разом всі робимо і для кого ми це робимо. В другому епізоді “Залучення команди до вироблення рішень” обговорювали:
що потрібно для того, щоб команда приймала рішення самостійно; що таке “здорові”наради і чому вони можуть бути першим кроком для такого переходу; яким чином налаштувати крос-функціональну взаємодію між відділами, SBU чи різними команди за допомогою нарад та спільних зустрічей?