Що змінилось в українських компаніях під час війни? Якщо в компанії зменшилась кількість клієнтів, чи потрібно щось змінити в сервіс баченні, щоб знайти нових? А як зараз будувати стосунки з клієнтами, які вже обрали нас і лишаються з нами?
Поділитись
Автор подкасту
Анастасія Владичинська
Adjunct professor
Єдина сертифікована консультантка з побудови системи сервісу в Східній Європі за методологією TheDiJulius Group (США) — світового лідера з побудови сервісу. Створює сервіс для компаній майбутнього та включає сервісне мислення. Авторка та викладачка першої в Україні Школи сервісу kmbs. Навчалась в lнституті Діснея та Центрі лідерства Ritz-Carlton, закінчила Академію для управлінців з клієнтського досвіду (CXEA, USA). Професійна спікерка Національної асоціації спікерів Нью-Йорку.