Створення нового продукту. Кейс компанії "Enzym Group"
2434
79 хв
Створення нового продукту. Кейс компанії "Enzym Group"
Маркетинг. Комунікації. Pr
Створення та вихід на ринок нового продукту — у новому подкасті розглядаємо кейс компанії “Enzym Group” разом з маркетинг директором Андрієм Гапуком та Visiting professors Марією Кочмарук. У подкасті Андрій розповідає про контекст і творчу послідовність створення нового продукту в компанії, а Марія — порушує складні питання і підсвічує неочевидне у цьому процесі.
Поділитись
Автор подкасту
Марія Кочмарук, Андрій Гапук
Visiting professor, запрошений спікер
СЕО агенції digital-комунікацій HASHTAG, співзасновниця RushSender. Вісім років працює в сфері маркетингу, п’ять з яких — у цифрових комунікаціях. Має досвід роботи з ринковими дослідженнями, розробкою комунікаційних та маркетингових стратегій, PR-комунікацією та побудовою бізнес-процесів. Керівник відділу маркетингу “Enzym Group”.