Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Програми
/
Програми управлінського розвитку
/
PR
/
PR для топів. Управління репутацією бізнесу.
дати стартів програм
24/10/2024
Формат
2 дні [онлайн]
10:00 - 18:00
вартість
18 000 грн
PR PR
PR для топів. Управління репутацією бізнесу.
Що потрібно знати засновнику та топкоманді про PR-функцію та системне управління репутацією бізнесу?
Авдиторія програми:
Власники бізнесу і топи, які прагнуть оволодіти навичками дієвих корпоративних та бренд-комунікацій
Керівники та менеджери комунікаційних департаментів компаній, громадських і державних організацій
Під час програми будемо працювати з такими питаннями:
Як формується, знищується та впливає на бізнес-результат корпоративна репутація?
Як налагодити ефективну співпрацю між функціями PR, маркетингу, HR, служби безпеки та виробництва / обслуговування клієнтів для формування й захисту корпоративної репутації?
Як перша особа впливає на формування та захист репутації вашого бізнесу?
Який внесок у формування корпоративної репутації мають робити топменеджери?
Як ефективно говорити та що робити, аби ваш бізнес знали, розуміли і йому довіряли необхідні Вам цільові аудиторії (ЗМІ, соціальні мережі, влада, партнери, інвестори і т.д.)?
Що робити, якщо діяльність вашого бізнесу неправильно трактують ЗМІ та соціальні мережі, і як сформувати правильну думку про себе?
Як захистити бізнес від інформаційних маніпуляцій та втрати репутації?
Структура програми
День 1
Хто і як формує репутацію бізнесу?
24 жовтня, 10:00 - 18:00 [онлайн]

Поняття репутації, її складових і підходів до управління

  • Роль і особливості формування довіри до бізнесу в сучасних умовах: українські та світові тенденції.
  • Як "вимірюється" репутація і на які компоненти "розкладається"?
  • Як включити управління репутацією в процес управління бізнесом: що таке "репутаційний профіль"?
  • Взаємозв'язок між інформуванням, репутацією і поведінкою цільових аудиторій бізнесу. Основні інструменти комунікацій і структура PR-стратегії.
  • Хто/що формує та руйнує репутацію компанії: усередині та за її межами?

Роль комунікацій для управління бізнесом

  • Корпоративні комунікації: роль і завдання у рамках бізнес-стратегії, взаємозв'язок з корпоративним управлінням.
  • Корпоративна історія: важливість, завдання, структура, особливості. 

День 2
З якими людьми і організаціями бізнесу потрібно вести постійний діалог?
25 жовтня, 10:00 - 18:00 [онлайн]

Особливості "післяправдивого" медіаполя та його вплив на здатність бізнесу управляти своєю репутацією

  • Роль інтернет-джерел в управлінні репутацією бізнесу.
  • Інформаційна політика, управління інформаційним потоком компанії, оптимальна кількість публічних спікерів.
  • "Закрита" і "відкрита" інформація про компанію. Плюси і мінуси публічності першої особи компанії. 
  • Маркетинг, реклама і PR: чого можна і не можна досягти з їх допомогою? Особливості подачі інформації в публічному полі про компанію та її діяльність.

Робота з групами впливу

  • Взаємодія компанії з внутрішніми і зовнішніми групами впливу.
  • Робота зі співробітниками компанії як "носіями" корпоративної репутації.

Викладачі
Марина Стародубська детальніше
Adjunct professor
Вікторія Сидоренко детальніше
Visiting professor
Катерина Ковалюк детальніше
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
18 000 грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Евеліна Григор
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
kmbs live
22.12.2024 в 16:30
Новий подкаст "Архітектори Систем: Роман Грищук" ...
20.11.2024 в 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 в 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 в 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 в 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...