Сучасні технології відкривають безліч можливостей: доповнена реальність, віртуальні світи, штучний інтелект – все це виводить гру на новий рівень. Та головне – що гра може бути не тільки цікавою й веселою, але й корисною: вона може стати інструментом для прояву себе.
У вересні 2017 року було запущено додаток World Brush. Він дозволяє користувачу створювати на своєму смартфоні або планшеті 3D-малюнки у доповненій реальності. Тобто, буквально, малювати у просторі, розфарбовувати світ навколо. Ці малюнки анонімні, а побачити їх інший користувач може, лише знаходячись на тому самому місці, де їх було створено. Скажімо, гуляючи якимось парком, у додатку ви бачите віртуальні картинки поряд з реальними речами.
Незвичну інновацію запропонувала мережа Marriott Hotels для своїх клієнтів. Як відомо, чимало з нас люблять малювати на склі, вкритому конденсатом, й інколи малюнки виходять цікаві – проте недовговічні. Мережа обладнала душові кабінки у номерах спеціальними дверцятами, які зберігають те, що на них написали або намалювали, оцифровують, а потім відправляють гостю електронною поштою.
Гра є частиною масової культури, можливо, у майбутньому електронний спорт навіть увійде до переліку олімпійських змагань
Гра є частиною масової культури, можливо, у майбутньому електронний спорт навіть увійде до переліку олімпійських змагань
А ще варто згадати Pokémon Go – гру, яку за три місяці спробувало півмільярда людей. Звичайно, її популярність згасла досить швидко, але сам факт масового використання є сигналом про те, що доповнена реальність й інші елементи сучасної гри є надзвичайно популярними.
Які глибокі потреби й бажання споживачів стоять за появою цього тренду і чому він з’явився саме зараз? Напевно, йдеться про потребу людей у розвагах та соціальній взаємодії. Гра є частиною масової культури, можливо, у майбутньому електронний спорт навіть увійде до переліку олімпійських змагань.
Крім того, люди сьогодні бачать себе творцями. Вже багато років ми маємо змогу проявляти себе у різні способи: від постів у соціальних мережах до збору коштів на власні проекти на краудфандингових платформах. І ця жага стала частиною нас самих – тому ми очікуємо на появу все нових можливостей для творення.
Як скористатись цим трендом? Можна запитати себе: які приклади його експансії ви вже бачили? Це можуть бути нові продукти, сервіси, кампанії, бізнес-моделі. Їх можуть створювати ваші конкуренти, стартапи з інших сфер бізнесу, бізнеси на віддалених ринках, в інших країнах тощо. Також варто поміркувати, з яким новим досвідом, що вписується у цей тренд, ви самі вже стикались.
Потім поміркуйте – як ви могли б використати цей тренд у своєму бізнесі? У якому вигляді: продукту, сервісу, досвіду, маркетингової кампанії, чогось ще? До яких груп клієнтів ви могли б «достукатись» таким чином? А після цього – можна переходити до генерації конкретних ідей.
За матеріалами Trendwatching.com